Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat was toen idd heel wat, en zelfs even heel trendy!Ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel mis het analoog fotograferen
Maar ik wil ook niet terug, te duur en te omslachtig.
Blad is van maart 1992.En de dagen van Kareltje...Midtown en Boudisque...Bekijk bijlage 3830817
Kon geen eerdere vinden, maar het blad en wat ik zei doelt op de eeeeties!Blad is van maart 1992.
OFF-TOPIC!![]()
Aan diversiteit inderdaad geen gebrek... Synthpop, disco, power ballads, synthesizer greatest, (hard) rock, punk, de opkomst van de hiphop en house. Je moet wel ontzettende oogkleppen op hebben als daar niets voor je tussen zit. Geldt wel voor ieder decennium natuurlijk, er worden altijd toffe (en slechte) dingen gemaakt.Het is maar waar je op focust. Je kan de muziek van ieder decennium maken of kraken afhankelijk van wat je eruit licht versus je eigen smaak. Gaan we bij de nineties voor grunge, gladde R&B trios, eurodance...? Gaan we bij de eighties voor kille kale pop of voor Metallica en The Joshua Tree?
ik wil wel eens weten wat de muzieksmaak dan was die je gebruikt als referentie... Er is zoveel muziek uit de 80's dat er vast wel wat tussenzit dat je nog niet kent en smaakt? Ik ontdek nog elke maand parels, al dan niet (vooral niet) gekend. De underground was heerlijk.muzikaal gezien veruit het slechtste decennia
Ik vind de 80's ook puik, maar geef grif toe dat veel te maken heeft met sentiment. De 70's zijn avontuurlijker. De 90's vind ik dan weer heel erg kaal en inspiratieloos.ik wil wel eens weten wat de muzieksmaak dan was die je gebruikt als referentie... Er is zoveel muziek uit de 80's dat er vast wel wat tussenzit dat je nog niet kent en smaakt? Ik ontdek nog elke maand parels, al dan niet (vooral niet) gekend. De underground was heerlijk.
Nou, 808, 303, en de sampler, en de jaren '80 zijn begonnen.muzikaal gezien veruit het slechtste decennia