De grote 80's thread

Als je niet de joop klepzeiker agenda had, nou dan...eh...dan had je hem niet. Ik wel, lekker puh.

Wij kregen een agenda van de school. Je kon hem wel personaliseren met kaftpapier. Pauperbruin of fancy. In de begin 90s spraken we dan van MTV en Greenpeace. In de eighties zat ik in de kleuterschool en kregen we Michael Jackson pins van de juf.

Ik heb deze nog in de kast liggen en kom er net achter dat er belachelijke bedragen voor geboden worden door verzamelaars.
1_5fba56aad5a021e79fb947d6094b43ec.jpg

Je moet alleen niet tussen 8 a 9 miljard mensen, je afvragen wat interessant is...

Deze bekende mensen hebben ook het een en ander meegemaakt;
rodels waar je van moet kotsen!
Jarenlang de downsite van fame beleven en vergeten worden,
met verhalen die ze nooit willen vertellen...

En wat is nou rijkdom?
dure auto's, mooi duur huis of zelfs 2 en verder eindeloos rijzen, that's all!

Waarom moeten mensen toch altijd zo globaal gaan en
duizenden euro's uitgeven om ergens te zijn...:?:gaap:

Ik ga wel hier 20 meter verderop naar de kroeg ofzo... bestel daar wel een pilsje...
3 euro in plaats 3000 euro...

Over vervoer gesproken: jaren 80 brommers... Puch, Yamaha, Zundapp, Honda etc...

Deze thread is even lang geleden gestart dan 1985 geleden was bij het begin van deze thread... Pffff.......

Time flies......

Hergé (1907-1983)

en nog verkopen die strips…
Generatie na generatie…
Les Aventures de Tintin...

Ofwel Kuifje…Bekijk bijlage 3833710

Een idee om ze allemaal nog 'ns opnieuw te lezen, want dat is lang geleden. In de jaren '80, inderdaad. Behalve 'Kuifje in het land van de Sovjets'/'Kuifje in de Sovjet-Unie', daar heb ik 'ns een heruitgave van gekocht rond 2000 ofzo.

Back