De grote 80's thread

Origineel geplaatst door 6 trak
Arv... there you go! :mega:

En "Den Uil" die het programma afsloot vanaf zijn zeilbootje "Jongelui, je ziet maar!"

De poppenkraam vond ik niets. Was ik denk iets te oud voor. Ik heb er 1 keer naar gekeken, omdat ik bij een meisje thuis was die dat wel leuk vond. Grote opoffering om dan te zeggen dat je iets leuk vind, terwijl je er eigenlijk geen bal aan vind.

Verder:

"De Ted show"
"Rond Brandstedershow met Bella"
"Spel zonder grenzen"
"Avro's Weekendquiz" (was nou een onderdeel van dit programma dat een panel met Albert Mol een beshrijving moest geven van een onbekend voorwerp en dat mensen dan moesten raden wie van de 4 gelijk had.

"Miami Vice"
"Magnum"

"the pin-up club"

"Nightrider"

Vrouwtje theelepel
De briljantino's
Avro's kinder bios
Duel in de diepte
Kriss pusaka
De zevensprong
Late late lien show
De fabriek
Theater van de lach
De mountieshow
Babbelonie

Mijn broer had het singletje, maar dat was een andere versie dan deze (jaren '70 dus)

http://www.vitaminic.co.uk/cgi-php/get_file.php3?modo=4&bid=411833

Happy days bij Veronica

http://www.vitaminic.co.uk/cgi-php/get_file.php3?modo=4&bid=411841

Hoe heette die serie nou

Speelde volgens mij in "Bangkok"

Een stoere man met een beige hoed en snor en een aap. Hij reedt volgens mij in een zwarte oldtimer cabriolet in "the bush"
Er waren altijd wel mooie vrouwen in zijn buurt. Die serie was net als Dick Turpin echt mijn favoriete in het genre "spannende aktie"

tros:
ter land ter zee en in de lucht
Kieskeurig (kan me nog zo een beeld voor de geest halen: Een eend (auto) wordt van de weg gehaald. Wat blijkt. Wanneer de auto harder rijdt dan 80 vliegt de motorkap open en kan de bestuurder dus niets meer zien. Resultaat "een opgeblazen auto d.m.v. dynamiet" dag auto
Achteruitrijden met Andre van Duin (vooral met de caravans was leuk)

NCRV:
James Herriot
Cosby show

VARA serie:
Niels Holgerson
Pinokkio

Sonja Barend praatprogramma

Veronica:
Count Down
RUR

AVRO:
Mies Bouman
Sterrenslag
Fred Ostershow

kieskeurig had zo'n typische stoere 80's tune...

de Wondere Wereld van Tiet Kietelear was ook absoluut 1 van mijn favo's 8)

Ja dat was ook een leuk programma

Verder:
North & South
Dynasty
Dallas

films (iets later pas op TV bekeken, want was denk ik 12 jaar oud toen deze uitkwamen)
SPETTERS
De 4e Man

Eigenlijk is het gewoon niet te tellen "hoeveel leuke, boeiende en interssante programma's er waren in de 70er en 80er jaren" We hadden 10 keer minder zenders, maar de kwaliteit lag toen veel hoger.

Ik werk met verstandelijk gehandicapten en deze programma's steken "nog steeds" boven kop en schouders uit wat betreft "kinderprogramma's"
Pipi Langkous
Bassie en Adriaan (jawel op mijn werk de gehele series 4 keer bekeken op mijn werk)
Schwiebertje
Pipo de Clown

Paar series waarvan ik de naam niet meer weet:
Een pratende robot (animatie)
Kinderen die woonden in een groot huis vlakbij het bos (in het intro zag je een rood vliegtuigje) (echt superspannend)
Die serie dus met de man met snor, beige bolhoed en aapje in the bush (hij reedt in een cabriolet). "Hoe heet ie nou? Wie weet het?

Kent 1 van jullie "carlson" nog uit de jaren 70?

Hij had een proppellortje op zijn rug en woonde bovenop een flat in een oud schuurtje.
Magnifiek.

Carlson, carlson, ooooo die beste carlson ............

erm... pardon?

Ik werk op een struktuurgroep met verstandelijk gehandicapten. Ze zijn volwassen, maar de meesten hebben een niveau van 4 jaar.

Pas was op Nickelodeon alle Bassie en Adriaan afleveringen te zien. Ze hebben alles zo'n 4 keer herhaald. Maar dat maakt hun niet uit. Er is 1 bewoner die zelfs een Adriaan pak heeft liggen.

:halleluja

Attachments

• adonisflyer.jpg
    adonisflyer.jpg
    82,4 KB · Bekeken: 121
Arv... there you go! :mega:
u mag op het plaatje klikken alszodanig... :D

Yeah! Funky as fuck man, i can tell yaaaa

Back