De grote 80's thread

nou de laatste voor vandaag ;)

ulysses 31

Attachments

• ulysses31.jpg
    ulysses31.jpg
    17 KB · Bekeken: 97
Nu we het toch over Ulysses 31 hebben, is het jullie wel eens opgevallen dat deze serie en Jayce & the Wheeled Warriors echt bovengemiddeld veel op elkaar leken?

Qua plot (vader en zoon), er zit in beide een 'grappig' robotje, een meisje dat paranormaal begaafd is, een nooit eindigende reis door de ruimte in een 'bijzonder' schip, etc.

Altijd me afgevraagd of dat nou toevallig was, eenvoudig jatwerk of dat er een ander soort relatie tussen de series bestond...

MASK

MASK

... was trouwens ook best een leuke serie!

logo.jpg

mattfly.jpg

scotttbob.jpg

mask.gif

Avro's Wordt Vervolgd

Avro's Wordt Vervolgd

Op woensdagmiddag geloof ik... uurtje of vijf?

Han Pekel (die enorme vent) met stripnieuws en cartoons. (Road Runner, Woody Woodpecker, Droopy etc.)

Waarin natuurlijk verslag van de waanzinnig populaire Wordt-Vervolgd dagen, met de cartoonkarakters imitatie wedstrijd:
"Ik heet XXX en ik doe Woody Woodpecker na... èhèhèèèhè èhèhèèèhè" of
"Potverdorie" à-la Donald Duck, en dan met je vinger achter je wang heen en weer... kan ik trouwens nogsteeds! :D

Miami Vice

Miami Vice

46.jpg

Miami Vice wordt nu terug gespeeld elke zondag op VT4 in Belgie.
Zalige beelden, Jan Hammer, 80s outfits :) Wat wil een mens nog meer?
(behalve meer synths :-p)

McGyver

McGyver

:D

Attachments

• mcgyver.jpg
    mcgyver.jpg
    22,1 KB · Bekeken: 105
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door FuzzyStone
Leuke reclame uit die tijd was ook wel de Fiat Panda....daarmee lach je iedereen uit.
totdat ie te snel die motoragent, die langs de weg stond te wachten, voorbij reed die toen op zijn beurt lachend zijn vizier van den helm deed sluiten en de achtervolging qua panda inzette :D

ik kan me het gevoel van bibberen in pyama nog goed herinneren !

Attachments

• v_10.jpg
    v_10.jpg
    10,9 KB · Bekeken: 94
Origineel geplaatst door 6 trak
totdat ie te snel die motoragent, die langs de weg stond te wachten, voorbij reed die toen op zijn beurt lachend zijn vizier van den helm deed sluiten en de achtervolging qua panda inzette :D

goeie ouwe tijd....toen waren er nog geen flitspalen en radarmeters...;)

Er was ooit ook eens een (mini)serie over een cruiseschip dat gezonken was. Lag op de bodem van de oceaan met een aantal mensen erin die wisten te overleven en jaren later gevonden werden door duikers. Weet niet meer hoe het heette maar het stukje in de 'leader' waarbij je ziet dat een duiker langs een van de patrijspoorten zwemt en daarachter een meisje verschijnt, is me altijd bijgebleven.........

Origineel geplaatst door FuzzyStone
Er was ooit ook eens een (mini)serie over een cruiseschip dat gezonken was. Lag op de bodem van de oceaan met een aantal mensen erin die wisten te overleven en jaren later gevonden werden door duikers. Weet niet meer hoe het heette maar het stukje in de 'leader' waarbij je ziet dat een duiker langs een van de patrijspoorten zwemt en daarachter een meisje verschijnt, is me altijd bijgebleven.........
IDD! ik weet wat je bedoeld...

Wubbo Ockels

Wubbo Ockels

....met (errug 80's !) haar.

Attachments

• wubbo.jpg
    wubbo.jpg
    31 KB · Bekeken: 95
Back