De grote 80's thread

Wat voor mij trouwens ook typisch 80's is is de opkomst van de muziekzenders met voor het eerst echte videoclips.
Je had toen MusicBox en volgens mij op SkyChannel ook van die clip-programma's. VJ's die ik me ik me herinner zijn
Pat Sharp, Tony Blackburn, Amanda Reddington (die is nog een tijd met Frank Boeijen geweest als ik me niet vergis) en Gary Davies. De laatste had een programma dat heette de "Young, Free & Single Show".

Hier Pat Sharp

Attachments

• capitalfm_ps.jpg
    capitalfm_ps.jpg
    28 KB · Bekeken: 101
Zo... Even deze link posten, moest je nu in een
"spontane bui" zin hebben in wat legobouwen }:|

Hier kan je ALLES
vinden wat lego betreft. Van ELK model ooit een bouwplan,
je kan er zien wat mensen zelf bouwen, etc...

Ook best wel een beetje 80's, toch?

Nou, ik ben benieuwd wanneer er eens mensen
een foto showen van hoe ze er in de 80's uitzagen...

Axel

en nog zo'n kraker !

en nog zo'n kraker !

:smeris:

Attachments

• policeac2.jpg
    policeac2.jpg
    76,2 KB · Bekeken: 100
Origineel geplaatst door FuzzyStone
Er was ooit ook eens een (mini)serie over een cruiseschip dat gezonken was. Lag op de bodem van de oceaan met een aantal mensen erin die wisten te overleven en jaren later gevonden werden door duikers. Weet niet meer hoe het heette maar het stukje in de 'leader' waarbij je ziet dat een duiker langs een van de patrijspoorten zwemt en daarachter een meisje verschijnt, is me altijd bijgebleven.........

wegens de indruk die het op me achterliet ben ik de naam nooit vergeten:)

Goliath awaits !!!!

Goliath_Awaits.jpg

stukkie text en een plaatje van het 3 schoorstenen schip ]

Sjezus ja zeg......Goliath Awaits.......Zou ik voor de gein nog wel eens willen zien, hoewel het waarschijnlijk niet zo indrukwekkend zal zijn als dat het toen op mij overkwam.......

Back