Riezz
Ooit... ooit komt het er van.
natuurlijk Bladerunner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Video 2000 (van philips) scheen het beste video banden systeem te zijn geweest helaasch heeft VHS uiteindelijk gewonnenOrigineel geplaatst door Freakydile
Leuke site... ik heb een week geleden ook pas voor
het eerst in mijn leven bij de kringloop een Video2000
tape gezien... betamaxen genoeg, nooit Video2000s...
Origineel geplaatst door 6 trak
Video 2000 (van philips) scheen het beste video banden systeem te zijn geweest helaasch heeft VHS uiteindelijk gewonnen
Origineel geplaatst door Bartology
Gave film, coole soundtrack!!!![]()
![]()
Was van mij, van mij, mij, mij

Origineel geplaatst door Freakydile
Daarvoor alleen al vind ik die oude national geographics zo leuk...
Lekker lezen over de space shuttle, de toekomstige GPS satelieten,
etc...
Iemand nog zo een "vernieuwing" als de cd, de dx7 of wat anders
leuks?
Axel
dat is idd allemaal ongein... in dat soort lui word geinvesteerd om zodoende mensen te doen laten geloven dat ze 'dit en dat' alvast maar moeten gaan aanschaffen... ofzoOrigineel geplaatst door gemmetje
moraal van het verhaal: Laat ze maar l*llen, die hooggeleerde hotemetoten, ze hebben het toch wel bij het verkeerde eind.
Origineel geplaatst door gemmetje
Als gem-in-pamper had ik een abbo op het tijdschrift Kijk. Een paar maanden geleden heb ik bij mama op zolder de complete stapel weer gevonden en ben druk bezig ze te verslinden. (jaargangen 87 t/m 92 ofzo)
Errug leuk om in zo'n tijdschrift de door wetenschappers gestelde prognoses voor de toekomst te lezen en te kijken wat daar nu van terecht gekomen is.
moraal van het verhaal: Laat ze maar l*llen, die hooggeleerde hotemetoten, ze hebben het toch wel bij het verkeerde eind.
Origineel geplaatst door Freakydile
Heb jij nog als je een scanner hebt Gem, moet je eens
als je ook wat tijd hebt een leuk artikeltje inscannen, of
van die wrong-advertenties... Altijd leuk
Axel