Kuipers toffe peer!

Arv

Robot
..De astronaut besloot daarom de laatste avond alleen maar uit het raam naar de aarde te kijken en te genieten van het uitzicht met de soundtrack van de ruimtefilm Cosmos en Antartica van Vangelis op zijn koptelefoon.

:okdan: :okdan:

damn, the lucky basterd! :D

Tja, wie droomt daar niet van ... :D

('t is eens iets anders dan onze astronauten Dirk Frimout en Frank De Winne, want voor zover ik weet luisteren die niet naar synthmuziek)

Tsjonge,wat een gemiste kans.....zit ie in de ruimte,gaat ie die slaapmuziek van Vangelis luisteren...:D

Vangelis... dan zou ik nog liever niks draaien.... Maarja, heb je nog muziek nodig als je in de ruimte zweeft met de aarde in zicht?!

Origineel geplaatst door Arv
Ik zou The Orb's adventures beyond the Ultraworld gaan luisteren :D :D

yeah!

.....en ik: Rita Marley - One Draw (I want to get high)

8)

ik zou toch zeker "de blauwe tandpasta doet zeer aan mn ogen" van izniezot draaien 8)

Origineel geplaatst door hansbakker
ik zou toch zeker "de blauwe tandpasta doet zeer aan mn ogen" van izniezot draaien 8)

lol :D

Ze hebben daar ook satelietschotels dus Sky radio zaltie ook wel ontvangen daaro. ;)

Steve Roach - The Magnificent Void
Brian Eno - Apollo
Klaus Schulze - Moondawn

fantastisch, ik wil ook astronaut worden en dan doe ik wel alleen onderzoek naar 'het luisteren van muziek in de ruimte' :D

REM - Man on the Moon

offuh....

Africa Bambaataa - Planet Rock.....of.....Babylon Zoo - Spaceman.....of......David Bowie - Ground Control to Major Kuipers...

Jasses wat een lol!!

Origineel geplaatst door metatron
en een grote joint natuurlijk.*D
alsof je in de ruimte nog niet genoeg van de wereld bent...:P

Origineel geplaatst door Nightstorm
alsof je in de ruimte nog niet genoeg van de wereld bent...:P

je bent dan in ieder geval wel high....een paar duizend kilometer high...

Back