virus A

dixxy

There are keys to be play
eindelijk ben ik dan in het bezit van een virus(A)
maar ik wil graag die os updaten,maar ik weet alleen niet hoe?
kan iemand me vertellen hoe ik dat doe?
en ik zou ook wat patches willen hebben met wat comerciele dance geluiden.
wie kan me wat info geven/helpen?

alvast bedankt

btw:hij klinkt echt te gek die virus:halleluja :halleluja

alle info over het updaten van het OS staat op de site van Access....www.access-music.de
ff by support kijken....virus A aanklikken en voila...:eureka:

ik hep nu een progammatje van emagic om alles van de virus te edditen.
maar ik kom er niet uit hoe je die os moet updaten.
weet iemand hoe je dat doet?

dixy, als je eens zou beginnen met wat info te lezen op de access website dan zou je dit niet voor de 2de keer vragen...
Echt... al de info die je nodig hebt staat gewoon op de site of bijgevoegt met het OS enzo...

kort: Updates worden in midi formaat geleverd, en die moet je afspelen in een sequencer, verbonden met je virus, die update de virus dan (NOOIT je synth afzetten terwijl is update,zelf al duurt het erg lang)

Extra patches gaan dikwlijks op dezelfde manier of via sounddiver ofzo (ook op de access website)

gewoon ff lezen en als je het dan nog niet vind ,hier vragen, maar dat zal je toch echt wel lukken (hoop ik)

success en proficiat met de virus

Ik heb alleen een probleempje.
ik heb dat progje sounddriver wel al geinstalleerd.
en die info heb ik ook kunnen vinden.
maar mijn engels is een beetje slecht.
dus ik kom er niet echt uit hoe dat nu presies werkt.
maar ik zal wel wat proberen:confused:

post de text is ff die je niet snapt, dan vertalen we het hier ff voor je - gratis SF service

ik heb inmiddels wel die midi files om up te daten
maar alleen moet ik die nog in die virus zien te krijgen.
ik heb flstudio 4.5.1 en dat progje soundfirus driver
afspelen in fl gaat niet en met dat andere progie kom ik er ook niet echt uit.
als ik doe (export midi file)en ik die twee midi files selecteer(eertst eerste en dan tweede)
zecht ie bestaat al,wil je overschrijven?dan doe ik ja.
maar dan gebeurt er niks

met fl studio lukt het niet - je moet een sequencer zoals cakewalk of cubase gebruiken , ik denk dat het met een demo ook wel zal lukken.... en mischien met Sounddiver ook - maar daar ben ik niet zeker van.

ik ga wel effe verder klooien
anders probeer ik het wel met een demo sequenser
als het gelukt is laat ik het wel evetjus weten
tot zover bedankt:doei:

Of speel het gewoon ff af met MEdia speler (moet je uiteraard wel je midi zo hebben staan dat ie standaard naar je virus gaat

zou me HEEEEEL erg verbazen als dat zou lukken - laat wel weten als dat zou gaan - maar ben 99% zeker van niet

Het is mij gelukt met mijn a-station. Ik weet dat het een ander type/merk is maar het principe is het zelfde gewoon via sysex ff het nieuwe os over beamen :D

hee te gek man.
ik heb um inderdaat met mediaplayer kunnen updaten
het ging eerst een paar keer halverwegen mis,en toen heb ik de snelhijd gehalveerd(makkelijk met mediaplayer 9)
en toen gin hij als de brandweer

gaaf , goed dat ik dat weet :mega:

Origineel geplaatst door Waveglider
met fl studio lukt het niet - je moet een sequencer zoals cakewalk of cubase gebruiken , ik denk dat het met een demo ook wel zal lukken.... en mischien met Sounddiver ook - maar daar ben ik niet zeker van.

volgens mij gaat dit met elke versie van flstudio boven 4.5 prima hoor!

Back