Gaaf drumprogrammaatje (Leafdrums)

nautic3l

Heerlijk!
Ik denk ik plaats eens iets leuks op het forum. Op mijn zoektocht naar leuke programmaatjes om muziek mee te maken kwam ik Leafdrums tegen. Hiermee kan je in een soort van stepmode drum loopjes maken en zelf sampletjes inladen en die gebruiken. De samples zijn ook te tweaken met een envelope en met effecten. Je kan hier de trial versie downen http://www.leafdigital.com/software/leafdrums/ en als je leuk vindt kan je het voor 25 dollar kopen. De moeite waard dacht ik zo.

Mja....

Ik kan hier niet echt warm van worden.

de samples zijn ruk en het is ook nog es geen VST-plugin

Vind hem eveneens niet zo fijn, alleen leuk dat je eigen samples kan laden, maar het is mij niet gelukt om met de samples die erbij zitten een lekkere beat te maken...een beetje standaard..

Ja ok, je eigen samples inladen en bewerken

Dat doe ik wel in me sequencer:)

Grappig, maar daar blijft het bij?! ;)

Ja daarom, dan heb je zoiets al helemaal niet nodig, en bovendien zijn er wel betere programma's hiervoor.

Ik vond bijvoorbeeld die MicroTonic die hier ooit eens gepost werd een stuk interessanter:)

Daar kreeg ik ook echt wel gave dingen uit8)

Ben hem al eens tegenkomen, maar ik heb de demo nog niet uitgeprobeerd, dus binnekort maar ff doen :)

Heb net wel al veel positieve reacties gelezen op dit forum over deze drumsynth, dus dat zal zeker wel goed zitten..

Anderzijds is dit een vers lid dat
moeite doet om een fijne ervaring
bij te dragen om zo het forum
te verrijken...

Toch wel de moeite en de appreciatie
waard denk ik...

Axel

Tsja ik ben niet zo into dat hele computer gebeuren. Het maakt mij niet uit of iets een VST plug-in is of iets dergelijks. Ik vind het leuk om te pielen en als het leuke geluidjes maakt dan word ik blij. Maar iig dank voor de reacties. I am still trying :)

Back