Behringer Probleem

Origineel geplaatst door division_by_0

hoger uitvalpercentage in de economische betekenis van het woord; dus van de produktie-exemplaren in zijn totaliteit. Een hoger uitvalpercentage accepteren door de fabrikant betekent vaak lagere totale kosten. De kans wordt hierdoor groter dat een eind-consumetn een defect exemplaar in handen krijgt, wat kan leiden tot een uiteindelijke afname van het totale aantal klanten en als gevolg daarvan een verslechterde concurrentiepositie.

/0

Ik denk niet dat dit niet altijd opgaat. Heeft ook met productie kosten te maken lagere lonen etc.
Die condensator microfoons uit China zijn vaak net zo goed of zelfs beter dan een duurder gerenomeerd merk.

Die behringer vs duurdere gear discussies doen me altijd denken aan de VW passat reclame van een paar jaar geleden.

"Die pas-sat van jou... heeft die ook status?"
-"Status?"
"Ja, Status, mijn auto heeft standaard status. Als je langs een vol terras rijdt, dat iedereen naar je kijkt."

etc... etc...

-C-

Ik heb vorige week een Behringer MX1804x gekocht, en mijn eerste indruk is zeer goed.

Ik heb nu 14 kanalen, allemaal kraak- en ruisvrij. De EQ's zijn wel niet perfect maar ik vind wel dat ik voor 180 € veel heb gekregen. Ik heb heel helder geluid en kan het wel heel luid zetten voor hij in het rood begint te gaan, 't enige wat ik nog nie echt doorheb is hoe die alt 3-4 enzo werkt, maar dat komt wel nog.

Ik wou eerst een soundcraft kopen maar heb eventjes geldgebrek dus werd het maar behringer. Het is gewoon verbazingwekkend dat je voor die prijs toch zo'n mengpaneel kan kopen. Ik heb de mijne wel zo goedkoop gehad omdat ze die nu niet meer maken ofzo.

Met het het geld dat ik op mn mixer heb bespaard heb ik nog een M-audio delta 44 kunnen kopen. Voor een totaal bedrag van 300 euro ofzo is mn hele setup aangesloten en heb ik nog eens 4 computer-kanalen bij.

In een review van mijn mengpaneel (ergens op google) las ik trouwens ook dat de mx-serie's in duitsland worden geassembleerd, dus de mijne is zeker niet door aziatische kindjes in mekaar gestoken :engel:

Laatst gewijzigd:
Back