Behringer Probleem

Dank je wel. Kunnen we tenminste verdergaan met hetgeen waar het eigenlijk allemaal om draait :D

Origineel geplaatst door Bass Bizarre
PS. Wie wil mijn MX802 overnemen :D

Ik zocht nog een goede distortion pedaal, maar dit zal ook wel volstaan ;)

Ik zocht nog een goede distortion pedaal, maar dit zal ook wel volstaan

Schoppen tegen zere benen he! Die Behringer aanhangers zijn toch al zo snel op hun teentjes getrapt, haha.

Ik heb niks tegen Behringer, als mensen dat kopen en gebruiken is dat prima. Mijn ervaringen met Behringer beperken zich tot gitaar spullen, maar hebben er wel voor gezorgd dat ik geen Behringer meer koop. Af en toe kom ik met optredens geluid tegen met een Behringer mengtafel, ik moet zeggen dat het me dan toch steeds weer meevalt!

Origineel geplaatst door r.5
Ik zocht nog een goede distortion pedaal, maar dit zal ook wel volstaan ;)

Weet je dat ik daar serieus ook aan zat te denken, als je al die inputs en outputs allemaal aan elkaar linkt kan je aardig gaan oversturen, en dan zit er ook nog eens 8 voudige EQ op.:)

Ja, persoonlijk vind ik behringer een groot PROBLEEM.

Er is namelijk, ooit in een ver verleden, een adapter van een mixer in de brand gevlogen, ik was blij dat ik er bij was, anders hadden al m'n mooie spulletjes verbrand, en leg dan maar eens aan de verzekering uit dat je voor duizenden euro;s aan spullen had staan. Maar gelukkig geen echte schade, alleen een paar maanden een vaag luchtje in de kamer.
Mede daardoor durf ik nu nooit meer mijn kamer uit te lopen, zonder dat ik mijn spullen uit zet.

Dus voor mij NOOIT MEER BEHRINGER:(

Origineel geplaatst door Wappie909
Ja, persoonlijk vind ik behringer een groot PROBLEEM.

Er is namelijk, ooit in een ver verleden, een adapter van een mixer in de brand gevlogen, ik was blij dat ik er bij was, anders hadden al m'n mooie spulletjes verbrand, en leg dan maar eens aan de verzekering uit dat je voor duizenden euro;s aan spullen had staan. Maar gelukkig geen echte schade, alleen een paar maanden een vaag luchtje in de kamer.
Mede daardoor durf ik nu nooit meer mijn kamer uit te lopen, zonder dat ik mijn spullen uit zet.

Dus voor mij NOOIT MEER BEHRINGER:(

Of dit niet kan gebeuren met iets anders... :confused:

Vind ik een beetje onzin eigenlijk.. maar goed..

Origineel geplaatst door Erazotropa
Of dit niet kan gebeuren met iets anders... :confused:

Vind ik een beetje onzin eigenlijk.. maar goed..

Zou kunnen maar tis wel weer (toevallig) behringer.

Op die manier kan alles toevallig zijn..

Kunnen wel 1001 redenen zijn waarom die voeding uitbrande..
Dat hoeft nog niet meteen te zeggen dat ze dat allemaal gelijk hebben, en dat het zwaar af te raden is..

Nou er moet dus gewoon een fout hebben gezeten in de adapter, anders kan zoiets nooit uitbranden, kijk foutje is menselijk, maar normaal gesproken worden ze getest, zou best wel eens kunnen dat ze dat niet gedaan hebben daar.

Ja foutje is inderdaad menselijk... en dan te begrijpen dat hun waarschijnlijk aan de lopende band produceren.. vind ik het nog meevallen... misschien ben jij 1 van de 10000 die zo'n major fout heeft gehad..
Natuurlijk had het niet mogen gebeuren.. maar ja sommige dingen zie je niet tijdens de eerste levens uren van een apparaat en komt zoiets naar veel langere tijd naarboven...

Zo krijg ik ook af en toe wel van die bizarre reparaties binnen, waar je van denkt... tja dat had je nooit van te voren kunnen zien aankomen..

Is gewoon lullig dat het jouw is over komen... maar kan net zo goed een een voeding uitfikken van een tafel van 50.000euro noem maar wat.. omdat misschien toevallig het draad op de trafo niet goed of te dun was gemailleerd, en is gaan doorwerken en sluiting gemaakt...

En dan is het nog niet eens de schuld van de tafel fabrikant.. maar van degene die die trafo heeft gemaakt ;)..

Maar zo kan je nog wel verder gaan..

Origineel geplaatst door Erazotropa
En dan is het nog niet eens de schuld van de tafel fabrikant.. maar van degene die die trafo heeft gemaakt ;)..

:confused:

Behringer kiest toch zelf met welke componenten fabrikanten ze in zee gaan?
Niemand verplicht ze toch om er goedkope onderdelen in te steken?

Hoe kom je aan "goedkopere onderdelen"? dat kan ik nergens terug vinden

Daar heb ik het toch niet over gehad volgens mij

En ook de onderdelen die zei inkopen kan een rotte appel tussen zitten..

En nogmaals je hoeft het niet meteen te kunnen zien..

@Wappie: Je kan natuurlijk wel je ontevredenheid hier uiten...
... maar wat zei Behringer toen je zelf contact met ze opnam hierover?

Tenminste, dat heb je toch wel gedaan? Anders vind ik niet dat je mag mopperen!

Ik bedoel, fouten worden overal gemaakt - net wat Erazotropa zegt.
Het zegt veel meer over een bedrijf hoe vervolgens die fouten worden opgelost! Die kans moet je ze wél geven...
Doet de firma Ulli dat nou slecht, dan vind ik klagen pas terecht.

Origineel geplaatst door Hanz
@Wappie: Je kan natuurlijk wel je ontevredenheid hier uiten...
... maar wat zei Behringer toen je zelf contact met ze opnam hierover?

Tenminste, dat heb je toch wel gedaan? Anders vind ik niet dat je mag mopperen!

Ik bedoel, fouten worden overal gemaakt - net wat Erazotropa zegt.
Het zegt veel meer over een bedrijf hoe vervolgens die fouten worden opgelost! Die kans moet je ze wél geven...
Doet de firma Ulli dat nou slecht, dan vind ik klagen pas terecht.

Ik ben er mee terug gegaan naar Correct was t geloof ik in Rotterdam, heb toen netjes een nieuwe adapter gekregen,
en natuurlijk een boze brief naar meneer Behringer gestuurd, maar helaas nooit respons gehad, ik heb hem zelfs laten controleren op engelse spelvauten, daar kan het niet aan gelegen hebben, keb de nieuwe adapter nooit gebruikt, gelijk de hele zooi in de via via gezet, toen heette dat nog anders, ben ff de naam kwijt.
Trouwens was dat niet het enige mankement, de gain knop van kanaal 13 werkte niet. En het leek of na enkele weken een soort van zandkorels in de potmeters kwamen, maarja keb er toch nog 100 piek voor gehad.

En het leek of na enkele weken een soort van zandkorels in de potmeters kwamen, maarja keb er toch nog 100 piek voor gehad.

Je moet ook niet je schoenen legen boven je tafel, als je in de zandbak hebt gespeeld :D

Trouwens was dat niet het enige mankement, de gain knop van kanaal 13 werkte niet. En het leek of na enkele weken een soort van zandkorels in de potmeters kwamen, maarja keb er toch nog 100 piek voor gehad.

Eraz is er blijkbaar nog altijd tevreden mee... :engel:

Na een kapotte geheugen DIMM en veel, heel veel problemen met windows 98/SE/XP weer 'back to the mjoezik!' Niet alleen Behringer apparaten veroorzaken soms problemen :D

Origineel geplaatst door mjoezik
Na een kapotte geheugen DIMM en veel, heel veel problemen met windows 98/SE/XP weer 'back to the mjoezik!' Niet alleen Behringer apparaten veroorzaken soms problemen :D

Nee, behringer is natuurlijk niet het enige bedrijf dat problemen veroorzaakt, maar ik vind gezien het aantal posts, toch wel enigszins schrikbarend hoog aantal negatieve verhalen. Ik heb laatst ook met een eigenaar van een muziekzaak gepraat, die vertelde dat ze gestopt waren met de verkoop van behringer, omdat het onderdehand meer koste dan opleverde, dan heb ik t niet over geld, maar over gezeik enzo met klanten.

Back