Vangelis Concert in Rotterdam

Rhy

Ouwe rot
Zie ook http://bau2.uibk.ac.at/perki/rotter.html

Alweer een hele tijd geleden ... 1991. Kan me herinneren dat ik het toen op de TV heb gezien als kleine kiddo. Ik wil echter die herinnering van die fantastische sound & performance ophalen.

Wie kan me helpen aan die tv opname?
op videoband, dvd, divx, anything

Hah, jeugdsentiment!

Ik was erbij in 1991, ik weet het nog goed.
Ik was er toen met mijn toenmalige leraar handelskennis.
Ik had toen zo'n echte fakkel vast, en heb toen ook mijn jas daardoor flink verziekt.
Verder was de show wel leuk, alleen jammer dat er niet echt gespeeld werd, werd later bekend.

Re: Vangelis Concert in Rotterdam

Origineel geplaatst door Rhy
Zie ook http://bau2.uibk.ac.at/perki/rotter.html

Alweer een hele tijd geleden ... 1991. Kan me herinneren dat ik het toen op de TV heb gezien als kleine kiddo. Ik wil echter die herinnering van die fantastische sound & performance ophalen.

Wie kan me helpen aan die tv opname?
op videoband, dvd, divx, anything

dat werd toen uitgezonden door Veronica ik denk dat je daar moet navragen..

die show was echt geweldig. ik weet dat de lichtshows indertijd totaal niet vastgelegt konden worden, dan zag je dat heel slecht.
dat was zo ook met THE WALL in Berlin waar ik ook geweest ben zo rond dezelfde tijd, jaar eerder geloof ik

Het zag er niet uit, licht was leuk maar de regie kon het niet 'bjihouden'...
Jon Anderson playbackte zeer slecht, evenals het 'koor'...
Toen het begon te regenen was Vangelis de hele tijd bezig om plastic hoezen te leggen over de synths terwijl de muziek gewoon doorliep.
Volledig playback dus!

Maar wel jeugdsentiment idd...

digitaliseren naar DVD? :o:

maar Antwerpen ... dat is wel ver vanaf Enschede en heb geen eigen vervoer. En om nu het enige exemplaar per post te sturen is ook zo wat. Heb jij nog geniale ingevingen? ;)

je had google er niet voor hoeven te gebruiken ... zie de startpost :-p

hmm Apeldoorn is al dichterbij. Zou ik 'm mogen lenen voor een week ofzo? Kom 'm dan wel persoonlijk ophalen en terugbrengen. TPG zuigt these days.

en wil graag de COMPLETE video

8)

Back