SpaceAgent202
Sinds 2001
een collega heeft magix notation 2 gekocht om midi files mee te bewerken.
punt is, het programma _importeert_ alleen midi, als je het bewerkt kun je de bewerkte versie opslaan als notation bestand, en dat werkt wel, maar als je het exporteert als midi dan neemt ie de veranderingen niet mee... /das dus waarschijnlijk omdat ie geen programchange data in de midifile schrijft/
kortom magix sucks
persoon in kwestie wil nu voor alleen het bewerken van midi cubase gaan aanschaffen, dat heb ik m even afgeraden en gezegd dat ik hier wel even zou vragen...
de beste man moet "gewoon" midi kunnen bewerken voor zijn karaoke player (don't hit me
)
eisen:
* standaard midi files importeren of openen
* tekst bijvoegen of tekst al aanwezig in midifile bewerken/corrigeren
* hier en daar een nootje wijzigen of toonhoogte werken
* midi files opslaan met program changes
kortom een heel erg basic midi sequencer .
iemand freeware suggesties of niet erg dure suggesties?
punt is, het programma _importeert_ alleen midi, als je het bewerkt kun je de bewerkte versie opslaan als notation bestand, en dat werkt wel, maar als je het exporteert als midi dan neemt ie de veranderingen niet mee... /das dus waarschijnlijk omdat ie geen programchange data in de midifile schrijft/
kortom magix sucks
persoon in kwestie wil nu voor alleen het bewerken van midi cubase gaan aanschaffen, dat heb ik m even afgeraden en gezegd dat ik hier wel even zou vragen...
de beste man moet "gewoon" midi kunnen bewerken voor zijn karaoke player (don't hit me
)eisen:
* standaard midi files importeren of openen
* tekst bijvoegen of tekst al aanwezig in midifile bewerken/corrigeren
* hier en daar een nootje wijzigen of toonhoogte werken
* midi files opslaan met program changes
kortom een heel erg basic midi sequencer .
iemand freeware suggesties of niet erg dure suggesties?