freeware midi sequencer?

SpaceAgent202

Sinds 2001
een collega heeft magix notation 2 gekocht om midi files mee te bewerken.

punt is, het programma _importeert_ alleen midi, als je het bewerkt kun je de bewerkte versie opslaan als notation bestand, en dat werkt wel, maar als je het exporteert als midi dan neemt ie de veranderingen niet mee... /das dus waarschijnlijk omdat ie geen programchange data in de midifile schrijft/

kortom magix sucks :)

persoon in kwestie wil nu voor alleen het bewerken van midi cubase gaan aanschaffen, dat heb ik m even afgeraden en gezegd dat ik hier wel even zou vragen... :engel:

de beste man moet "gewoon" midi kunnen bewerken voor zijn karaoke player (don't hit me :bekdicht: )

eisen:
* standaard midi files importeren of openen
* tekst bijvoegen of tekst al aanwezig in midifile bewerken/corrigeren
* hier en daar een nootje wijzigen of toonhoogte werken
* midi files opslaan met program changes

kortom een heel erg basic midi sequencer .
iemand freeware suggesties of niet erg dure suggesties?

zeer beperkt en ik weet niet of ie aan alle eisen voldoet: ProTools FREE, gewoon via de site van ProTools. Verder zijn er veel freeware prog's met midi-ondersteuning, maar ik zit er niet genoeg in om je namen en locaties te kunnen geven. Anyone else?

die van basco player heeft ie al :)

kun je niet mee bewerken :)

zal wel zoiets worden als cakewalk express of een oude cubase versie die nog geen cubase-vst was... maar bestaat dat nog?

Ik heb nog wel een originele cakewalk express :D
Cd kreeg ik bij mn midi keyboard, als je interesse hoor ik t wel op msn :)

Origineel geplaatst door sjeijk
Dit zie ik vaak staan als goed en goedkoop €50,-

http://site.magix.net/index.php?id=8016&type=2&no_cache=1

jaja magix musicmaker, ik mot t niet maar kdenk dat je kameraad er wel wat aan heeft.

Kweet trouwens niet of t ook midi exporteerd. Misschien moet je de deluxe hebben a 69 euro.

Dan zou Music Studio een beter oplossing zijn, die is echt op midi gericht

Origineel geplaatst door sjeijk
Dit zie ik vaak staan als goed en goedkoop €50,-

http://site.magix.net/index.php?id=8016&type=2&no_cache=1

jaja magix musicmaker, ik mot t niet maar kdenk dat je kameraad er wel wat aan heeft.

Kweet trouwens niet of t ook midi exporteerd. Misschien moet je de deluxe hebben a 69 euro.

69 Euro ??? Voor minder heb je Cubasis VST! Die voldoet toch ook wel aan de eisen dacht ik......

jazz

En deze? Gratis te downen. Ik heb hem even gebruikt en is nog wel redelijk betrouwbaar.

Grz. Nik

ik heb de beste man de link naar jazz gegeven
ik heb er in het verleden ook wel goede dingen over gehoord. volgende week hoor ik wat ie er van vond!:eureka:

frank rittenberger heeft ook een goede. ben alleen de naam kwijt maar had em in mijn midifile periode veel gebruikt. was idd freeware met goede layout...

en anders quartz audio master free (of heb eventueel de 64 kanaals versie te koop voor weinig)

Back