Waterschade Studio wat te doen...??

Klote man, sterkte met de afhandeling!

Een vriend van me heeft bij rook & waterschade gewerkt om spullen schoon te maken en die vertelde dat ze zelfs laptops uit elkaar haalden, vervolgens componenten die niet tegen water kunnen eraf halen, daarna afborstelen in een waterbadje en als laatste Heel belangrijk! afspoelen met gedestileerd water anders krijg je kalkaanslag. Maar dat is wel allemaal een pokkewerk gezien de hoeveelheid apparatuur die je hebt staan.

Succes en geluk ermee iig!

Origineel geplaatst door Bas
Een vriend van me heeft bij rook & waterschade gewerkt om spullen schoon te maken en die vertelde dat ze zelfs laptops uit elkaar haalden, vervolgens componenten die niet tegen water kunnen eraf halen, daarna afborstelen in een waterbadje en als laatste Heel belangrijk! afspoelen met gedestileerd water anders krijg je kalkaanslag. Maar dat is wel allemaal een pokkewerk gezien de hoeveelheid apparatuur die je hebt staan.

Succes en geluk ermee iig!

Gedestileerd? bedoel je niet gedemineraliseerd?

Gedemineraliseerd water werkt inderdaad ook, maar ik bedoelde echt gedestileerd althans dat is mij verteld :)

Ik ben benieuwd naar et volgende....

Ik heb apparatuur boven op mijn kamer staan ( zolder) moet ik dit appart worden verzekerd ?
Of is dit standaart inboedel ?

Hoe zit het met mijn andere studio waar ik in; Jam,afmix, opslag ? Dit is een appart gebouwdje van
10 vierkante M ongeveer.... in het verlengde van onze garage... Is dit ook inboedel, zou dit appart verzekerd moeten worden ?

Graag jullie meningen !

Jaccis, gebruik de zoek-functie een keer (goed). Is al veel over getypt.

@Digimod: is er inmiddels al wat meer rond/opgelost?

:erm: ..en kan er geen 'Meekijken gewenst 17 jr. - horror/angst' icoontje in de titel?!!

Origineel geplaatst door Zoidsity
Jaccis, gebruik de zoek-functie een keer (goed). Is al veel over getypt.

@Digimod: is er inmiddels al wat meer rond/opgelost?

:erm: ..en kan er geen 'Meekijken gewenst 17 jr. - horror/angst' icoontje in de titel?!!

Alles is afgehandeld maar ik heb in totaal 25 brieven moeten schrijven
naar de verzekering en de gene die ik aansprakelijk heb gesteld.

Arme digimod...

Heb je nu wel alles vergoed/vervangen gekregen op de manier zoals jij het hebben wil?

Back