track 'Hi Tech Sufi'

apart

mooie spanningsopbouw, leuke sounds tussendoor (geeft beetje oosterse feel)

wat je vanaf ca. 1:30 doet komt beetje rommelig (en langdradig) op me over. Dat je afsluit me bekkens is wel weer erg gepast.

track met potentie

ik vind het leuk klinken. Dat zee geruis vind ik echter 3x nix (kwestie van smaak?) en ik zou niet zo plots afsluiten met een bekken.

Het heeft iets eigens, en dat kun je niet van alle tracks hier zeggen.. I like it!

Trouwens dat zeegeruis is er uitsluitend tussengemixed om misbruik van de track te voorkomen, zo is op de site te lezen. Er is trouwens nog meer leuke muziek op zijn website te vinden.

Groetjes,

Iggy:)

Kijk, dat viniknouwelweerleuk, tussen al die trance en dance.

Alleen, misschien ligt het aan mij, maar voor mijn gevoel lopen de ritmes niet overal lekker in de pas. (dat random filterloopje?)
En de balans kun je misschien nog wat bijwerken.

Maar dat is natuurlijk technisch gezever. Een sfeervol muziekje. Dat dan weer wel.:)

Bedankt allemaal!

Bedankt allemaal!

Bedankt allemaal voor jullie feedback.

:eureka: Ik had beter direct kunnen vermelden dat de track Hi Tech Sufi als achtergrond bedoeld is bij bijv documentaires!
Met reden heb ik dan ook het zeegeluid toegevoegd om misbruik van o.a. deze track te verhinderen (inderdaad, zoals Iggy schrijft, te lezen op mijn site http://www.nickverwel.tomaatnet.nl/luister.htm). Dat dat zeegeluid 3 x niks is, ben ik dus wel met Hazes eens.

Ik vind het terecht dat Rhy opmerkt dat de track langdradig is, doch gezien de functie van de track is dat hier functioneel.

Eén luisteraar, Black Castle, merkte op dat de 'machinale bas' danwel 'basmachine' (die aanvankelijk acht achtsten vult in elke maat) na verloop van tijd steekjes laat vallen ("random filterloopje?"). Klopt, heel bewust gedaan: De eerste achtste tel v.d. maat krijgt geen baspuls maar ter vervanging een trombone-puls. Dat kun je natuurlijk als rommelig of storend ervaren...

high heb ff naar wat meer tracks geluisterd op je site, ik vind 't wel dope zoals je bezig bent met al die instrumenten...ga zo door...'k hoorde af en toe bij dat liedje met de vrouwestem (..she walked ...fair..of zoiets)........ the belfast child sings again.......rappapaa.hoe heten ze nou ook alweer?die ook.... don't you forget about me...waarom kom ik d'r nou niet op.(..ja wacht ff ik zou d'r van die zware trommels in doen af en toe...whoah dikke pauken..bomb.b.bombbmm)
tja....:peukie: volg je 't nog...ik niet.....hehehe

een aparte brei van geluiden, maar ik vind er niet echt een goede sfeer inzitten en de melodietjes doen me ook niet zoveel

Back