Overdreven modulerende dub tech/house in ableton

lloydwebster

hans werrekmeester
De track heeft 12 sends haha die ik allemaal heb geautomate en ook in elkaar laat feeden voor vette modulations.(bijv. de rimshot in een spring reverb, die weer naar een delay gaat die weer naar een distortion gaat.)

Ook de delay in zichzelf feeden voor feedback is nice.

Er zit ook een oscillator toon opgenomen op een cassette afgespeeld en teruggespoeld etc.

Ik wil graag verder werken aan het project maar het is nu zo onoverzichtelijk geworden dat het eigenlijk niet gaat lol.

Ik heb momenteel geen midi controller dus kon de automation helaas niet live doen.

Nou ansich is het wel prima, maar wat ik altijd wel cool vind bij die dub tracjks is dat er zon enorme swell op snares zitten of op bepaalde hits in de track(dat het naar een ghalm wordt gestuurd die em dan echt de ruimte in katapulteert)

En ik wil ook van die noise floor van een analoge mengtafel onder de gehele track, zegmaar dat ademen van een phaser(bijv zon mutron phasor)

En ik wil ook meer variaties in de delay rate wanneer ze als aux over de chords gaan bijv.

:- D

En het allertofst zou zijn met een passieve stepped highpassfilter de drums erdoor heen sturen terwijl ik eraan draai ala king tubby

Back