Nieuwe TC Powercore soundset van Manuel Schleiss

Resonance

Turn up the reso!
Ik weet niet hoeveel mensen hier een TC powercore hebben, maar ik post het toch maar ff omdat de patches van MS altijd :okdan: zijn. Dus misschien interessant om ff te checken.

Laatst gewijzigd:
Hi everyone!

I have bought a TC Powercore recently... and I thought... why not make a
soundset for the Powercore01 Synth?
All Powercore users now have a powerful soundse for their powerful DSP card! -
available from vengeance-sound.de
The Name is "Analog Essentials" and it rocks, believe me.

for further details visit:
www.vengeance-sound.de

or listen to the mp3 demo directly:
http://www.soundwizard.de/Sounds/ww...TC Powercore01 Soundset by Manuel Schleis.mp3

regards, and success with your musical projects!
Manuel

Ik vind deze soundset eerlijk gezegd een beetje tegenvallen ten opzichte van alle andere sets die hij gemaakt heeft..

Beetje magere sounds, niet echt spectaculair tenopzichte van de rest..

Ik vind het net of hij minder aandacht heeft besteedt aan de sounds dan de andere versies..
Ik heb Incubation v1 en v2 voor de virus, en Exploration 1,2,3 voor de 8080 en Cosmic X voor de CS6x maar daar heeft ie echt goed aandacht aan besteedt..

Ik moet wel zeggen dat dit natuurlijk pas zijn eerste release is van een Powercore sound set..
En ook toegeven dat de hedendaagse sets van incubation en exploration, drastisch zijn verbeterd ten opzichte van de vorige releases daarvan..

Misschien een kwestie van nog niet alles knowen van de powercore.. :) wat misschien ook gold voor de andere sets ;)

Misschien is "tegenvallen" wel een erg groot woord, ze klinken best oke.. maar ik had wat meer spectaculairs verwacht..

Back