behringer MX-8000 vraagje

paul

Joe haj
hoi ik heb een vraagje, ik weet niet of het mogelijk is maar hier komtie dan.

ik heb mn virus ingeplugt op kanaal 1+2 op mn mengerd van uit de direct out van 1+2 heb ik kabels gelegt naar mn adat converter en die gaat weer mn pc in zodat ik er daar met mn creamwarekaart realtime effecten over kan gooien en dan gaat hij weer terug naar mn mengerd naar input 19+20

nu heb ik dus dubbel geluid 1+2 en 19+20... is er een manier om direct out te gebruiken terwijl je 1+2 niet hoort...
want ik wil namelijk niet altijd het geluid van mn virus via de adat hebben... en heb geen eigenlijk niet zoon zin om kabels om te blijven steken.

mogelijk of niet? that's all I wanne know

bvd. paul

dat moet heel makkellijk zijn. volgens mij hoef je alleen maar je L-R buss knoppie uit te zetten van kanaal 1 en 2. zodat ie dat signaal niet naar je mixbuss route.

thomas

dat had ik er boven bijgezet dat ik dat probeer te vermijden omdat ik soms mn virus aan de adat wil hebben en soms ook gewoon aan mn mengerd...

anders moet ik zo met kabels gaan steken.. als ik die 2 kabels samen bij mn mengerd heb en ik wil dan alleen het geluid via mn mengtafels dan hoef ik alleen maar de 2 kabeltjes van de direct out eruit te trekken...

maar ik nu ff kijken wat ik met de tip van thomas kan doen|

thx so far

:D en een schaam erbij...

ik had gewoon het knoppie ''main mix'' uit moeten zetten wat ik nu dus ook gedaan heb...

dit is wel ideaal!8)

thx
:halleluja

Back