De grote 90's thread

Charly L. & Mental T.

Attachments

• charlytheo-guest.jpg
    charlytheo-guest.jpg
    17,2 KB · Bekeken: 131
Laatst gewijzigd:
De jaren 90 waren de jaren dat ze commerciele uitbuiting hebben uitgevonden. Overigens wil ik niet zeggen dat dit alleen slechte kanten heeft.

Origineel geplaatst door pppeet
Is ook wel een beetje de jaren dat ze tot in vervelends toe met herhalingen begonnen.. En daar hebben we nu nog last van..

Waar we vooral nu nog meer last van hebben is de grote lading bagger programma's op tv waarin eindeloos teruggekeken wordt op de jaren die achter ons liggen. TV-programma's, trends en hypes uit het verleden voorzien van leuk commentaar van bekende Nederlanders die prominent met hun snuit in beeld zitten en hun herinneringetjes ophalen uit de betreffende periode die besproken wordt. Alsof het belangrijk is om te weten dat ook Katja Schuurman een lolobal heeft gehad. Wat ontzettend naar :r

Origineel geplaatst door Gilles la Crêpe
Waar we vooral nu nog meer last van hebben is de grote lading bagger programma's op tv waarin eindeloos teruggekeken wordt op de jaren die achter ons liggen. TV-programma's, trends en hypes uit het verleden voorzien van leuk commentaar van bekende Nederlanders die prominent met hun snuit in beeld zitten en hun herinneringetjes ophalen uit de betreffende periode die besproken wordt. Alsof het belangrijk is om te weten dat ook Katja Schuurman een lolobal heeft gehad. Wat ontzettend naar :r
tsja... geld... is lekker goedkoop he al dat beeldmateriaal wat al reeds geschoten is...
vanaf de 90's toen TV vies commercieel begon worden programma's niet meer gemaakt voor de kijker maar het word gewoon opgedrongen... tsja de huidige generatie mensch is nutuulk ook veel luier en meer lustig op fastTV geworden...
vroeger ging TV heel anders, was er nog sprake van een grote dosis goodwill (denk aan de cast van Swiebertje bijv.)

In 1992 werd voor mij de smaak van pop en vooral Eurohouse echt vies...Robin S....huuu. Dat orgelgeluidje. Cookie Collec-tief een end op! :frons:
Ik kan me ook weinig herinneren van TV of film uit die tijd...ja, T2 natuurlijk. Toen moest ik toegeven dat ook ik Guns 'n Roses gaaf vond...

De jaren 90...eigenlijk alleen 1990 en 91 voor moi.
:)

Back