6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
yep... die Elliot is anno nu NOG meer een gedrocht geworden... niet te zuinig!Gewèldige serie!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
yep... die Elliot is anno nu NOG meer een gedrocht geworden... niet te zuinig!Gewèldige serie!

Waar we vooral nu nog meer last van hebben is de grote lading bagger programma's op tv waarin eindeloos teruggekeken wordt op de jaren die achter ons liggen. TV-programma's, trends en hypes uit het verleden...
in de andere 2 De grote X0's thread komen dit soort zaken genoeg voor... door mij o.a. ik zou zeggen: stel ons niet teluur en post (zelf) eens wat omtrent dit in deesch thread![]()
zeker... beter dan al die neogazer tegenwoordig dat veel te clean en gemaakt klinkt... no spirit(handig mensen die hetzelfde hebben ervaren)
zeker... beter dan al die neogazer tegenwoordig dat veel te clean en gemaakt klinkt... no spirit
ja maar dat gebeurd wel vaker... mensen die een jaar of 15 later de sound ineens oppikken maar totaal het gevoel er niet bij hebben omdat ze er niet bij waren geweest toen het zijn hoogtij dagen kende... vals sentiment dus.Tja het kan raar lopen, bands die de shoegazer sound recyclen staan voor volle zalen, terwijl de 'originele' shoegazers compleet onbekend bleven.
ja klopt... van die parties tussen de bomen met veel elfjes en paddestoelen gedoeTrouwens ambient als jaren 90e fenomeen heb ik nog niet zien langskomen. Las gisteren een oude i-D uit '93 waar ambient als de stroming van de 90-er jaren werd genoemd.

1991: "A NEW WORLD ORDER"de toestand van de wereld.
1991: "A NEW WORLD ORDER"
hehe ja pcies maar ik had het meer uit andere beweegredenen ff gedaan zeg maarHeeft geen zin, wist je niet dat de staciakgfbiosat speciale hi-tech brillen (met automatische vertaal functie) hebben waarmee ze op fora verborgen boodschappen mee kunnen zien (en door kleding heen kunnen kijken).

yep, als er maar een vijand is dan is het volk meer bereid tot het 1 en ander te accepteren/ondersteunen...[serieuze mode] Dat gevoel dwaalde trouwens in de jaren 90 wel vaak door mijn hoofd en in een aantal geo-politieke boeken staat het ook bijna letterlijk: zonder vijand geen hiërarchie en dat kan 'het volk' niet aan.
) en denk vaker met lichte weemoed terug aan de jeugdige en warme 80's. In 1992 werd voor mij de smaak van pop en vooral Eurohouse echt vies...Robin S....huuu. Dat orgelgeluidje. Cookie Collec-tief een end op!
![]()