De anti-trance thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door sten
awakenings was zonder now&wow of docklands ook wel naar de klote gegaan. Denk je nu echt dat ze jarenlang zo underground door hadden kunnen gaan? Ik heb mij uitermate vermaakt daar in now&wow. Overigens, over huppelen gesproken, dat minimal gezeur wat tegenwoordig vaak op awake wordt geprogrammeerd, dat is feest !? [/B]

gelukkig dat je niet pro Michel bent. Maar op de vraag of ze zo undergound hadden kunnen blijven, ja waarom niet, kom op zeg in de westergas hadden ze genoeg support! Dus ja ze hadden makkelijk zo door kunnen blijven gaan.

Overigens ben ik niet meer op een awakeningsfeestje geweest sinds de laatste in de westergas! maar goed zo kan ik nog doorgaan over een radio programma op de vpro Vacuum! Is ook alweer vet lang terug met edwin brienen en ference als huis dj, ja toen kwam ik dus nog in den haag bij hotmix waar ik mijn plaatjes haalde! maar ja dat was ook ineens over!

Origineel geplaatst door Alex Omega
Laatste x was het echt wel beuken hoor, op Awake...

Later op de (zaterdag)avond kwam het pas los.
Dat minimalgezeur van Villalobos duurde veel te lang :gaap: Had begrepen dat de vrijdagavond de beukversie gaat worden.

Ik was op Vrijdag :D

Siegling Redhead Rush Pet Duo....

Beuken? Mwah :duivels:

Was goed! Nu het festival weer :)

Origineel geplaatst door cns
is dit hardcore gerelateerd dan het vernielen van auto's? Kom op man, ik heb ooit eens een nieuwjaars feestje meegemaakt bij de amsterdam studio's! Nou wat ik daar zag liet me ook niet koud een groepje eskimos liep daar met flessen champagne en onder invloed van drugs auto's te slopen! Die gingen niet eens naar het feest! Dus das wel makkelijk dan hè de lijn doortrekken ow er is een feest dus dan zullen die het wel zijn! lekker simpel hoor!

het is wel zo!
simpeler kan toch niet??
of wel soms!!

Origineel geplaatst door Alex Omega
Ik was op Vrijdag :D

Siegling Redhead Rush Pet Duo....

Pet Duo was wel cool naar horen zeggen.

Was goed! Nu het festival weer :) [/B]

Ja, ik ook present.
wellicht ook 15 mei in rotterdam

Ik hoop niet dat deze thread snel gesloten wordt!!

Echt ideaal om een stukkie te lezen als ik echt niet in slaap ken komen. 8)

Origineel geplaatst door Zoidsity
Ik hoop niet dat deze thread snel gesloten wordt!!

Echt ideaal om een stukkie te lezen als ik echt niet in slaap ken komen. 8)
Als mensen elkaar met respect blijven behandelen gaat dat ook niet gebeuren..

Origineel geplaatst door bliepertronic
ik hoop in iedergeval dat er synths ontworpen gaan worden die spontaan ontploffen als er hardcore mee gemaakt gaat worden!

mijn computer heeft dat al.. als er ook maar iets in die richting ergens op een spoortje te bespeuren is crasht-ie :)

mijn mac is namelijk ingesteld op m'n IQ. Als ik ondermaats werk lever houdt ie er mee op

Origineel geplaatst door DJ Fuse
mijn computer heeft dat al.. als er ook maar iets in die richting ergens op een spoortje te bespeuren is crasht-ie :)

mijn mac is namelijk ingesteld op m'n IQ. Als ik ondermaats werk lever houdt ie er mee op

Dikke sjit man.... echt heel vet... :Z

@sten, Pet Duo was wel o.k. maar ik was een beetje moe tegen het einde, voortaan maar 2 uurtjes vrij nemen op vrijdag zodat je wat meer geslapen hebt....

15 mei heeft best wel weer een beuk line up, marco remus, rush ..... toch was vrijdag Charles Siegling heer en meester
voor mij dan tenminste.. onwijze drive en dikke sounds en wat een afwisseling echt te gek.....

nee hij doet het niet he...

ik snap niet waarom

Heeft vast met je IQ te maken? :W

Ik associeer Trance met McDonald's:
Dat zoveel mensen het zo lekker vinden, is omdat het NERGENS naar smaakt!

zoiets dan.. :confused:

ow ow wat een thread! Alsof ik op mijn werk niets beters te doen heb dan 23 (!) pagina's aan inhoudloze trance bullshit door te lezen.. hmm, uh: Nee :P

Origineel geplaatst door maxdox
Ik associeer Trance met McDonald's:
Dat zoveel mensen het zo lekker vinden, is omdat het NERGENS naar smaakt!

zoiets dan.. :confused:

Of, het "omdat iedereen ernaar luistert doe ik dat ook maar" effect?

R

Attachments

• onze schapen winter 2004.jpg
    onze schapen winter 2004.jpg
    45,2 KB · Bekeken: 84
als ik een vorm van trace al zou graag horen, dan moet het meer new agerig getint zijhn, met een melodie, een soort van vangelis meets william orbit ofzo, met een diepere omlijsting dan "how to get that leather disco babe in my bed in 2 steps" :P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back