Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Dat moet wel mogelijk zijn volgens mij. Ik denk dat dat wel in de manual staat van de Vstation. En die is wel te downloaden van de site van novation.Origineel geplaatst door Mde
Mischien een stome vraag maar ik stel hem toch (nee nix kunnen vinden met de "zoek"functie)
Hoe kan ik Vstation patch's in laden in mijn Ks5 ?
kan dat wel, of moet ik de programmering namaken ?
Ik gebruik ableton als sequencer
( in de manuals van de Ks 5 en ableton heb ik hier niet kunnen vinden wat ik nodig heb)
Al vast bedankt
Origineel geplaatst door Mde
Mischien een stome vraag maar ik stel hem toch (nee nix kunnen vinden met de "zoek"functie)
Hoe kan ik Vstation patch's in laden in mijn Ks5 ?
kan dat wel, of moet ik de programmering namaken ?
Ik gebruik ableton als sequencer
( in de manuals van de Ks 5 en ableton heb ik hier niet kunnen vinden wat ik nodig heb)
Al vast bedankt
). Gewoon de midi inladen en versturen naar je KS5.Origineel geplaatst door Marando
*schop*
Ik ben sinds deze week de eigenaar van een mooie Novation KS5.
Op dit moment heb ik daar nog de 2.0 OS in zitten maar vroeg me af er mensen zijn die ondertussen de nieuwste OS hebben en of deze ook andere patches heeft. Ik zelf kan pas over 2 weken de nieuwste update inladen, want dan pas heb ik een Midi I/O
Maar ik ben gewoon beetje nieuwschierig...
En op de site zeggen ze dat de nieuwe OS duidelijk verbetering brengt mbt de "klikjes" die je kan horen.. iemand die dit kan bevestiging?
Oh en als iemand zelf mooie patches heeft, dan houd ik me aanbevolen.. ben al even bezig geweest met het maken van pads/strings... klinkt best lekker![]()
Groeten!

Origineel geplaatst door Syntagma
Ja ik heb het nieuwe OS erop gezet. Gaat supermakkelijk met een bijgeleverde installer.
Er zitten geen nieuwe patches bij, alleen verbeteringen qua sound zoals je zelf al zei. Ik ben ook wel benieuwd naar mooie patches, vooral echt bruikbare trance sounds lijken me wel wat![]()
van de amp env moet a op 0, d op 0, s op 127, r op 10 of 20.