blij blij blij ....muziekske...

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Je hebt 'm 2 keer geluisterd...dank :halleluja

2 Keer? Ik heb deze track in m'n playlist staan, ik heb deze zeker al 50-maal beluisterd (and counting).

:okdan:

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Ok dee, tis weer goed zo, je mag je voet weer uit je waffel trekken :D

v.2 staat nu op wire.fm

Den Tweeden Versione

wat vinden jullie ; verbeterd of juist niet ?

Thnx alvast ! :)

dude die server is traaaaaaaaaag krujg hen maar niet binnen

Origineel geplaatst door donbrasco
heb m ook al 2 keer beluisterd en moet zeggen dat deze wel lekker wegluisterd, maar het bij lange na niet haalt bij je vorige producties, die mijns inziens iets steviger waren.. :) vond ik persoonlijk veel lekkerder..

We hebben er ook alweer het een en ander aan gewijzigd, het moet een beetje meer "dansvloerachtig" gaan klinken, dus ook wat steviger.

Origineel geplaatst door Hover
2 Keer? Ik heb deze track in m'n playlist staan, ik heb deze zeker al 50-maal beluisterd (and counting).

:okdan:

ik voel me zeer vereerd...:halleluja

Origineel geplaatst door d.b.1
dude die server is traaaaaaaaaag krujg hen maar niet binnen

:confused: wire.fm is normaal gesproken toch vrij snel.....misschien was het spitsuur ??

Anyway, allemaal bedankt weer voor jullie reacties !!

do'h! ik heb blijkbaar een track van je gemist?
nochtans heb ik alles dat je poste op wire-fm al een aantal keer beluisterd :D

anyways, ik heb hier geen geluid, dus ik zal thuis eens moeten opnieuw luisteren en mijn zegje doen.
tot binnekort

greetz

cloudy

Ik vind hem wel happy, maar ik zou wel een extra basslinetje erin willen horen, iets van subtiel een basgitaartje die meedoet, lijkt me hem net iets dansbaarder maken.
Verder zou ik in het midden een break oid maken met een ander hoofmelodietje, want 't is wel een beetje eentonig.
Hoop dat je er iets mee kan, het is zeker een zomers plaatje!:)

Zekers kunnen we wel wat met de tips, bedankt daarvoor ! :)

Eerst even wat andere dingetjes afronden, binnenkort gaan we verder aan deze track..

M A S T E R L I J K N U M M E R !!!!!!!!!!!!!!!!! :okdan: :okdan: :okdan:

Origineel geplaatst door eruk
iets van subtiel een basgitaartje die meedoet, lijkt me hem net iets dansbaarder maken.

Helemaal mee eens! Doe er iets in, netals wat kenmerkend is voor het nummer: Daft Punk - Around The World; of Junoir Jack - Music
Hopelijk begrijp je wat ik bedoel. In deze 2 nummers zit ook een soort van een gitaartje, en er zijn nog wel meer van dit soort nummers!

ah...nog een ideetje, de strings waar je mee begint, probeer die iets voller te maken (ik ben helaas 'stringsgeil') en dan een leuk effectje erin gooien: phaser of flanger. Ik weet niet of dit gaat klinken, omdat je vocoder heb gebruikt, misschien lopen die effecten niet eens mooi samen. Afijn...gewoon ff knutselen.

Dat baslijntje is super! Netals die vocoder! Ik zou dit niet kunnen verzinnen, laat staan eens namaken! ;)

Dit nummer MÓÉT de zomerhit van 2004 worden, anders wel voor 2005!!!

Succes!

Laatst gewijzigd:
Hey Scratch, bedankt ! :halleluja
Volgens mij bedoel je het nummer uit de andere thread -

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=30529

Meer effect op de strings (er zit al het e.e.a. op) zoals een phaser of flanger werkt niet echt, we hebben er al flink aan lopen knutselen. De vocoder wordt dan teveel naar de achtergrond verschoven.

Het zit in de planning om eens wat met een gitarist te gaan doen, we hebben eindelijk iemand bereid gevonden :D
dus dat wordt een leuk experiment

Vergelijkbare discussies

Back