Waldorf XT OS update .

justin

Shauna
Citeer:

Hello,

Recently we received many request like yours,so we are seriously considering this. We just need to wait the outcome of the insolvency will be. In case we will provide a firmware upgrade,this will not be free. I will inform you as soon as we know more.

Best wishes,

Stefan.

Ik wacht met smart af!

Ik heb geen waldorf, maar dan toch nog vraag ik me iets af:

Die firmware-update, zijn dat bugfixes of is het een uitbreiding van de functionaliteit ?

Als het nl het eerste zou zijn, zou ik het zeer bot vinden als ze er idd geld voor zouden vragen........

Origineel geplaatst door gemmetje
Ik heb geen waldorf, maar dan toch nog vraag ik me iets af:

Die firmware-update, zijn dat bugfixes of is het een uitbreiding van de functionaliteit ?

Als het nl het eerste zou zijn, zou ik het zeer bot vinden als ze er idd geld voor zouden vragen........

Wel uitbreiding van functionaliteit,er zouden dan ook nieuwe filters in het nieuwe OS moeten komen.

dat is wel een beetje zoet zuur hoor ..
die update moest er volgens mij allang zijn namelijk

q rack is ook nog steeds niet af !
wat nou lopende stepsequencer ?

:r

waldorf staat in heeeeel engeland bekend als buggy ;)
in elke shop waar ik ben geweest, digital village, acadamy of sound, dawsons etc.

maar enfin, die lui staan al niet eens meer in de musicstore koeln gids... dus ik denk dat het over is :(
jammer

waldorf staat in heeeeel engeland bekend als buggy

Niet alleen daar hoor, maar hier thuis ook!!
Heb hier een Q+ staan vol met bugs, dus ben er ook redelijk bekend mee.
Blijft een heerlijk apparaat zal moeten leren leven met de bugs :confused:

ik heb een Qrack gehad en heb nu een MicroQ - BUGS ??? welke dan ???? ik vind hem prima zo. Totaal geen last van eventueele bugs - kheb wel gehoord dat het met de microwave anders zou gesteld zijn.

Origineel geplaatst door gemmetje

Kan allebei toch? Bij de Ion zitten er in de OS-updates heel wat bugfixes, maar in 1.3 of zo krijg je ook een nieuw filter. Al die updates zijn gratis trouwens. Maar misschien heeft Waldorf een ander beleid wat dit betreft?

Uitbrengen van de nieuwe OS zal dan weinig met Waldorf zelf te maken hebben. 2 werknemers van Waldorf die dit mogelijk zullen uitbrengen,tot op zekere hoogte.

Back