[TRAK] Inspector Catshit

Zo gauw ik mijn adsl WERKEND heb hier in het mooie zeeland zal ik je trackkie reviewen.

even naar mijn speed gekeken, maar 33.6k is echt te langzaam .. :)

Cool gedaan dit 8) als je maar genoeg expertise hebt kun je zelfs op de mc303 nog leuke dingen maken. :)

If you're blue and you don't know where to go to why
don't you go where fashion sits, Puttin' on the ritz
8)

COOL stukkie muzak 6 !
Doet me denken aan het bovenstaande, gemixed met wat remakes van 60's spymovie tunes en en.... :)

Puttin'on the ritz......supadupatrak btw...

leuk gedaan.
hoe heet dat klassieke stuk waar "inspector gadget" op gebasseerd is?

De reactie van mijn vriendin, toen ik de MP3 op mijn flaptop afspeelde: "Hé... tu-tu-du-tu-du ti-tu-ti-tu-du (neuriet eenmaal het melodietje)... humm... maar hij is wel saai".

En die mening deel ik wel een beetje. Ook al is het alleen een Groevboks, het is weinig variërend en weinig spannends. Dan heb ik het dus niet over klanken, maar meer over de compositie.

Maar goed... 1997, dus 7 jaar geleden... het woord Catshit in de titel dekt de lading behoorlijk goed. :duivels:

ey Mike, U hier?
nee idd, je hebt dus ook wel gelijk, dit was ook niet geheel serieus bedoeld maar gewoon ff voor de gein destijds :)

ik vind het dan wel weer vreemd dat je juist de geluiden niet saai vind (wat standaard presets zijn) en de compositie weer wel die dus juist uitgebreider klinkt dan de originele 1 minuut versie die we kennen van de desbetreffende tekenfilm...

Origineel geplaatst door 6 trak
.. en de compositie weer wel die dus juist meer uitgebreid klinkt dan de originele 1 minuut versie die we kennen van desbetreffende tekenfilm... maar goed...

nou de tekenfilm versie heeft juist een extra 'refrein' zal maar zeggen. Dat stukje van 'goooo gadget goooo.. tudduttedut..."
:D

wat me als eerste opvalt is een hoop ruis op de achtergrond...

veel galm over de drums maar het werkt goed in dit geval....

leuk man :) het melodietje zit er origineel in verwerkt :biertje:

Origineel geplaatst door Arv
nou de tekenfilm versie heeft juist een extra 'refrein' zal maar zeggen. Dat stukje van 'goooo gadget goooo.. tudduttedut..."
:D
nee ok... ik zou zeggen, give it a shot Arv :)

Origineel geplaatst door hansbakker
wat me als eerste opvalt is een hoop ruis op de achtergrond...

veel galm over de drums maar het werkt goed in dit geval....

leuk man :) het melodietje zit er origineel in verwerkt :biertje:
dank... die ruis kan kloppen, het komt nl van een tape... *WAAAT 6, DAT MEEN JE NIET!?*
jazeker meen ik dat, 7 jaar geleden had nog niet iedereen een pc als opslag medium... dus vandaar 8)

Origineel geplaatst door 6 trak
ik vind het dan wel weer vreemd dat je juist de geluiden niet saai vind (wat standaard presets zijn)...

Waarom denk je dat ik het volgende "tussen neus en lippen door" vermeld in mijn post?

..., toen ik de MP3 op mijn flaptop afspeelde:...

loik nrtje.. dat melodietje lijkt me geinspireerd door dat hele bekende stuk wat steeds sneller gaat, de PEER GYNT ofzo

lekker sfeertje .. idd, .. kewle melody .. nijs nijs. Lekker jumpy :)
Is dit ooit nog wel eens gedraaid waar mensen konden dansen zeg maar?

w00t,,, klinkt erg lekker... echt !!! :)

Zoveel sfeer heb ik nooit uit mn mc303 kunnen krijgen

edit:

Vooral bij 01:54 dat geluidje waar je die akkoorden mee speelt is echt geniaal :)

dit muziekje doet me echt denken aan van die sonic muziekjes van de Sega vroeger :D

Origineel geplaatst door Danny
"In de hallen van de Bergkoning" uit de Peer Gynt Suite ;)

:doei:

Nee toch ?. dat is t melodietje van "Ruffneck rule the artcore scene" en "hall of the mountain king" van Human recourse

tevens ook van de Sonic tekenfilms

Back