[TRAK] Inspector Catshit

Origineel geplaatst door Coady
Nee toch ?. dat is t melodietje van "Ruffneck rule the artcore scene" en "hall of the mountain king" van Human recourse

tevens ook van de Sonic tekenfilms

Zou kunnen ... ik ken enkel het originele van Edvard Grieg 8o)

Maar al je een beetje luistert, hoor je duidelijk de invloed ervan.

:doei:

Origineel geplaatst door Coady
Nee toch ?. dat is t melodietje van "Ruffneck rule the artcore scene" en "hall of the mountain king" van Human resourse

Wat denk je dat je krijgt als je "Hall of the mountain king" in 't Nederlands vertaalt?

(En waar denk jij dat Ruffneck & consorten het van gejat hebben ;))

ja doh.

maar ik bedoel dus dat die niet t zelfde is als t melodietje van inspector gadget :P

Is leuk een stuk klinkt lekker.
Het ruist wel behoorlijk.
Het geheel klink wel wat mono. had van mij wat meer stereo beeld mogen hebben.
En inderdaad de melodie is
een afgeleide van Peer gynth suite Hall of the mountain King" von Edward Grieg.

mooi gedaan man!

wat je allemaal niet kan met zo'n *vol respect uitgesproken* ouwe bak.

:mega:

Origineel geplaatst door Exzit
Het ruist wel behoorlijk.
al reeds eerder vermelde reden: tape... niet iedereen had al een pc in 1997 nutuulk ;)

Origineel geplaatst door haas
wat je allemaal niet kan met zo'n *vol respect uitgesproken* ouwe bak.
mwhoa... zo 'oud' is die bak nou ook weer niet... als je het echt over oud hebt dan...

over orginaliteit enzo kan ik niet oordelen. ik keek wel altijd graag naar de tekenfilm en vind dit natuurlijk heel leuk.. beetje herineringen kweken. ;)

Wel geinig 6 Trak, leuke opbouw aan het begin, ik ken de bijbehorende tekenfilm helaas niet maar ik stel me daar iets bij voor dat flink melig is als ik dit zo hoor.

Leuk detail: Die kat hoor je duidelijk aan het begin van de track: Een heel hoog gespeelde noot op de synth zegt "miiiieeeuuuwww". Als tekenfilmtrack vind ik 'm wel geinig.

dit is mijn Inspectrice Catshit ;)
studiorenaissancevensterbankkatglio2.jpg

Benieuwd: Die 2e track die je 3 dagen terug postte, doe je daar nog iets mee? Klonk me werkelijk veelbelovend in de oren!

Ik ken de tekenfilm niet en dus ook de bijhorende tune niet. Maar dit is alvast een catchy tune die zeker blijft hangen. :okdan:

too young to care , too old to remember 8)

rechtse hook :)

Origineel geplaatst door 6 trak
zeg jongens... hoe oud zijn jullie? ...dat je inspector gadget niet eens kent! :confused:

Ik ken enkel een film met Matthew Broderick maar daarvan kan ik me de tune niet meer herinneren.

Ik heb waarschijnlijk 'een gat in mijn cultuur' :D

ik herken uiteraard de melodie en de tekenfilm! :)

nu moet ik zeggen, deze track vind ik ook vrij leuk, zelfs voor een oud trackje op een oud bakje!

wat mij echter het meeste doet schrikken in deze track zijn de geluiden. Ik lees heir dat dat gewoon
presets zijn op de mc303... maar ik vind dus die geluiden lange zo slecht niet als sommigen beweren
van dat bakje...

doet me zelfs zin krijgen er eentje te kopen :duivels:

(voor de geluiden dan. leuke composities moeten nog steeds uit jezelf komen op zo'n bakje. waarvoor mijn
grote lof beste sixtrack! leuk dingetje!!!)

greetz

cloudy

Tsja, uhm, ik vind 'm eigenlijk ronduit saai. Goede geluiden wel, goede versieringen rond de melodie ook, maar voor de rest... Wat een rechtoe-rechtaan beat ook; het is van vroeger zeker! :dubbel:

Maar altijd vet om Inspector Gadget te horen! :)
(die wel populair is trouwens; ook al bij Beef en After Forever te horen :confused: )

1. het was 1997
2. het is niet al te serieus bedoeld, snel ff in elkaar gedraaid
3. groefdoos only (en daar ging het een beetje om, aantonen wat je met 1 machine kunt maken)

een diepgaande analyse is voor dit nummer dus niet van toepassing, typisch gevalletje van "snacktrack" dus... :)

Origineel geplaatst door 6 trak
een diepgaande analyse is voor dit nummer dus niet van toepassing, typisch gevalletje van "snacktrack" dus... :)

Ja, snap ik. Maar ik dacht, laat ik even iets tegen al dat positieve inbrengen. 8)
...en als je dit al een diepgaande analyse wil noemen... ;)

Trouwens: je was wel érg trancy toen zeg... :duivels:

Back