[TRAK] Inspector Catshit

Nou ja, strakke vierkwarts, stevige kick met het bekende boem-tss-boem-tss, zelfs een zaagtand erin. Vergeleken met wat je tegenwoordig post is het eigenlijk gewoon trance! :dubbel:

Was je je tijd dan niet eigenlijk ver vooruit toen? Ik bedoel, 1997, hadden we toen niet nog gewoon happy hardcore en zo?

Origineel geplaatst door Cheimoon
Was je je tijd dan niet eigenlijk ver vooruit toen? Ik bedoel, 1997, hadden we toen niet nog gewoon happy hardcore en zo?
je tijd ver vooruit zijn kan alleen achteraf worden geconstateerd en niet op het moment zelf...

en happy hardcore heb ik nix mee en is tevens ook niet de enige stijl die later door trance zou worden opgevolgd... duzze ik snap je ff niet zo...

Origineel geplaatst door 6 trak
je tijd ver vooruit zijn kan alleen achteraf worden geconstateerd en niet op het moment zelf...

Precies. Daarom zeg ik het ook nu en niet toen al... (mede misschien ook trouwens omdat ik het niet gehoord heb toen het nog contemporain was, maar dat terzijde)

Wat was je punt dus ook alweer precies? :geslaagd:

Ja, uhm, wie weet... :confused:

Misschien ben jij an sich je tijd wel ver vooruit?
(ik raak een beetje kwijt nu waar dit over gaat - oh ja, nergens over, daar begon het ook mee!)

Maarruh, post nog eens wat nieuwe tracks, dan ga ik er vast wat commercieels van maken, dan ben ik altijd klaar voor als de hype mocht komen... :D

Origineel geplaatst door 6 trak
word een beetje saai zo... ;)

Yep, dat begon wel heel duidelijk te worden...
(wel mooi je thread een tijdje bovenaan in de lijst ;) )

mag ik het laatste woord hebben ? ;)

ik blijf dit gewoon een lekker dingetje vinden. met grote regelmaat luister ik dit nog wel eens, en iedere keer krijg ik weer een grote grijns op m'n gezicht door dit pretentieloze en aangenaam wegluisterende stukkie muziek.

Origineel geplaatst door Cheimoon
1997, hadden we toen niet nog gewoon happy hardcore en zo?

En de grote opkomst van d'n'b , big beats aka chemical, triphop was er ook al even,....

cool 6 loike track...ik ken de tekefilm en ook ik moet hier breed van grijnzen...:okdan:

@de andere piepel: 6 maakt muziek voor de lol en niet om zich te bewijzen op het gebied van weet ik wat niet allemaal...tegeover mensen die...ach laat ook maar...

Origineel geplaatst door gemmetje
mag ik het laatste woord hebben ? ;)

ik blijf dit gewoon een lekker dingetje vinden. met grote regelmaat luister ik dit nog wel eens, en iedere keer krijg ik weer een grote grijns op m'n gezicht door dit pretentieloze en aangenaam wegluisterende stukkie muziek.

ik deel precies de zelfde mening ! Draai hem nog steeds met regelmaat sinds de tijd dat ik dit nummer al ken... Echt geweldig en geniaal gewoon !

Klinkt echt verschikkelijk leuk, 6. En dat met alleen maar een MC303!!! Petje af.

Heb je nog meer van dat soort tracks?? Misschien een idee om via Orion Records het uit te gaan geven??

Phochos:D

Ik zat te neuzen in oude threads.. had deze nog niet gehoord .. is dit 6 Trak House/Disco stijl ?:D
Als gewoonlijk is het gene wat er niet in past juist het 'loikst'. :biertje:

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ik zat te neuzen in oude threads.. had deze nog niet gehoord .. is dit 6 Trak House/Disco stijl ?:D
Als gewoonlijk is het gene wat er niet in past juist het 'loikst'. :biertje:
waarom en waar past ie er niet in?

verder is het gewoon een geitige bewerking van een bestaat dinky... niets bijzonders...

Back