[Korg] KARMA en Bulk Dump

A

Almeros

Guest
Vraagje aan Karmagebruikers.

Als ik MIDI sysex data naar Cakewalk toe stuur gaat dat opzich goed als ik Dump All doe... MAAR zodra ik een enkele Program wil dumpen komt er niet eens een shcermpje te staan dat ie aan het dumpen is (zou kunnen zijn omdat het weinig data is en hij die te snel doorstuurt) maar in CW is geen klein beetje sys-ex data te zien :(

Ook proberen we hier om de FX settings die we in sequencer mode hebben gemaakt als sysex te dumpen naar CW... Maar ook hier lukt het niet. HEEL frustrerend.

Zou het een bug van het operatingsystem kunnen zijn in de KARMA nog? Heeft één van jullie hier al eens problemen mee gehad/oplossingen voor gevonden??:confused: :confused:

====================================
KARMA zonder software.... X-Box zonder games??? *D *D

Ik denk dat het aan de Karma ligt, want ik heb nog nooit problemen gehad met cakewalk en sysexdumps.

Zie je wel midi activiteit als je een program dumpt?

Denk zelf ook dat het aan de Karma ligt. Zie wel iets van MIDI activiteit maar das heel kort.

Kheb nu versie 1.0.5 aan OS op de karma zitten. Er is al een 1.0.6 update maar die heeft maar één of andere update voor de sequencer die met doorlopende noten te maken heeft.

Iemand een oplossing hoe je nu (iig tijdelijk) eigen gemaakte sounds apart op kan slaan zonder een complete bank naar disk of in sysex te schrijven?
Of zijn alle hier onlijne Karma gebruikers blij met presets aant werken? :confused: (niet dat die slecht zijn ofzo)

Lekker bulk-dumpen nu!!

Lekker bulk-dumpen nu!!

HAha...even omt af te ronden.

Kheb de Karma even meegesleurd naar en vriend en hem daar aan zijn soundcard gehangen. Nix aan het handje. Dus afgelopen zaterdag maar een MIDIMAN midisport 2x2 aangeschaft.. Werkt toppie!!:dj:

Iemand voor een EWS64???!!! ('nog' geen serieus aanbod hoor ;))

Back