[update] arpegio met mayo:)

Unic

El Musica
vooruit....een kleine indruk van waar ik mee bezig ben:)

let niet op de mix en whatever....sommige geluiden zijn ineens ff weg:)

dus snel ff midi opgenomen en overelkaar heen gezet...

ga nog het een en ander veranderen....drumms?....melodie..baslijn..?..opleuking?

is het wat?:D:D:D

Laatst gewijzigd:
zo... ff luisteren hoor....
eeh... ja een beetje veel supersaw-werk, en daar hou ik niet zo van, persoonlijk. Maar muziekaal gezien is ie lekker. Leuk arpeg!

Jah.. ik vind hem ook zeer vet!

Jippie .. ik heb weer adsl..!

:D een unic geval dit...

jammer dat ie niet sync loopt.

Ik zou proberen beats te maken met duidelijk een eigen sound, ik vind de sound erg standaard nu.
Ik denk ook dat het leuk werkt om de bassline te laten liggen - op dezelfde toon dus - terwijl de rest verandert

ik had de rest trouwens ook wat zweveriger in gedachten...nu staat de arp er nogal los van.

suc6

Origineel geplaatst door hansbakker
:D een unic geval dit...

jammer dat ie niet sync loopt.

Ik zou proberen beats te maken met duidelijk een eigen sound, ik vind de sound erg standaard nu.
Ik denk ook dat het leuk werkt om de bassline te laten liggen - op dezelfde toon dus - terwijl de rest verandert

ik had de rest trouwens ook wat zweveriger in gedachten...nu staat de arp er nogal los van.

suc6

hahaha:) een Unicgeval... ik neem aan dat je in jou ogen de beat bedoelt??

de sound is ook standaard...dat klopt...:D lekker he?:P
het begin wil ik wel wat "swevender" maken...maar voor echt swevende muziek heb ik de gear niet... of nog niet ontdekt:D ik zie nog wel:)

oja hij loopt niet sync omdat ik de arpegio er gewoon op goed geluk op heb gegooid...in een simpele wave-editor.

tnxx for the comments:)

ps: kan jij een anders niet eens een beat maken? en dat ik die eens probeer? weet niet of dat zo ff kan...

Origineel geplaatst door Unic

ps: kan jij een anders niet eens een beat maken? en dat ik die eens probeer? weet niet of dat zo ff kan...

hoe snel loopt ie?

dat duurde....

als ik er een beat onder maak moet ik wel de arp hebben...anders wordt het giswerk of het past

...eerlijk gezegd ben ik niet kapot van de drums.
Te druk en toch te weinig variatie naar mijn smaak. Leidt af van de arpeggio.

Maargoed, gewoon lekker doorprutsen! :biertje:

Mwah ik vind de drums eigenlijk wèl ok, maar misschien zijn ze iets te zwaar...wat meer zweven ;)
Het geheel klinkt lekkor

hier even een beat...

hij geeft er wel behoorlijk een andere draai aan hoor...wees gewaarschuwd ;)

ok.......:

ik vind de drums van hans erg anders...maar zeker niet verkeerd..ik heb even geluisterd met de arp eronder...(kan jij ook simpel doen met de al geposte arp)

heel andeere geluiden en opbouw...

Ik denk dat ik deze opzet ga gebruiken voor de intro.

in het stuk wat ik heb gepost, vind ik mijn opbouw van beats/drums lekkerder...klinkt wat vlotter..en dat wil ik...wat betreft de mix...daar moet ik nog goed naar gaan luisteren...dus dat komt wel goed:)

misschien dat Hans zo vriendelijk zou willen zijn om zijn beat/drums als samples wil maken?

handigst zou zijn gewoon elk geluidje achter elkaar in een wavje of goede mp3 te doen?

zou je me blij mee maken, dan ga ik hier eens ff knutselen.

Dit is wel erg nieuw voor me, want ben nogal traditioneel met beat en drum...dus een goede les:)

alvast bedankt :biertje:

no biggie!
je kan vandaag of morgen een pbtje ontvangen...ff multitracken

Back