De grote Fotosjop je eigen synth in elkaar,.wedstrijd

Enige wat ik weet is dat Mario010 naar Flakkee is verhuisd.. 010 is niet meer van toepassing..

Origineel geplaatst door 6 trak
waar is de threadstarter, mario010, eigenlijk? ...long time no see...

Jaaaa,..waar is ie nou,..die dooie gummikop,..nouu uhhh,..oh ja,..hij bouwt een huis,..
En probeert tegelijkertijd z'n bedrijf gaande te houden. Verder moet ie nog 5 dagen in de week voor z'n dochtertje zorgen enzo. Dus een sociaal leven,..(dat is als je 't synthforum daartoe kunt rekenen) dat heeft ie al een tijdje niet meer en zit r ook ff niet in.
Maar,..desalniettemin,.. Ik ben erg gelukkig om te zien dat de fotosopthread nog steeds levend en schoppend is
en als ik ff een break kan nemen langer als deze 5 minuten zal ik echt m'n best doen er weer es eentje uit te gooien.

Enneeuuhh,.. in de tussentijd,.. vooral blijven soppen heren!!! (en die anderhalve dame natuurlijk ook,..gheheheh)

Origineel geplaatst door demian
Enige wat ik weet is dat Mario010 naar Flakkee is verhuisd.. 010 is niet meer van toepassing..

Hihihiiiiiii,.. ja man ,..da's ook waar ,..gni,.. Mario 0187????,.. neuhh,..wordt niks.

AcKORGdeon

AcKORGdeon

Ik had 'm al 's gepost maar past hier ook prima...

Attachments

• ms20_accordeon.gif
    ms20_accordeon.gif
    50,8 KB · Bekeken: 126
Wat mij opviel?? veel vintage maarre de ALLERBELANGRIJKSTE ontbreekt..

Bij deze..

atarisynth.jpg

ATARI HEERST!

hehehe jongens, baas boven baas.. :maffia:

Zijn er toevallig wat synthjes die jullie bekend voorkomen?? Ik sta graag in de keuken.. Jullie snappen vast wel waarom :D:D:D

My kitchen:
IMG_0026-resized.jpg

Voor onze liefhebbers nog even de bigsize. Dle meeste van jullie gemodde synthjes staan erop hoor ;)

linkje 2 MB versie :{

Cheers
:biertje:

volgende keer graag met bijgaande waarschuwing:
"scroll niet verder indien u epiletisch aangelegd bent"
;)

Origineel geplaatst door chielos
volgende keer graag met bijgaande waarschuwing:
"scroll niet verder indien u epiletisch aangelegd bent"
;)

hij was te erg heb hem weggehaald , daar wordt je misselijk van:)

Origineel geplaatst door Wous
hehehe jongens, baas boven baas.. :maffia:

Zijn er toevallig wat synthjes die jullie bekend voorkomen?? Ik sta graag in de keuken.. Jullie snappen vast wel waarom :D:D:D

My kitchen:
IMG_0026-resized.jpg

Voor onze liefhebbers nog even de bigsize. Dle meeste van jullie gemodde synthjes staan erop hoor ;)

linkje 2 MB versie :{

Cheers
:biertje:

Geweldig :D
Lekkere patches bakken in die keuken!

Leuk dat de tread weer loopt, misschien gaat het deze week ook nog jeuken om iets te maken, nu kijk ik nog ff de cat uit de boom.

:okdan: Hurray! Rise of the Synths!!

meer! meer!

Origineel geplaatst door Alan
He Wous gave keuken heb je daaro!

Heb je nu nooit ruzie met de vrouw wie mag koken?

Nope.. Ik woon samen met een maat van mij. En ik kook. Ach wat kan ik zeggen.. Ik doe het graag :D

Vanavond op het menu:

voorgerecht: Op de huid gebakken patch met mod-saus
hoofdgerecht: Rola(n)de p(u)re(e de) set
Na: envelop filter kofiie of synthbier

Wie komt eten? :{

:mega:

Back