Low latency tips van RME (voor pc)

dikke schijt jongens! hans geeft een goeie tip en reageer gewoon niet als je er nix aan hebt, ik draai toevallig wel 98 om mijn pc (PIII-500) nog enigszins snel te houden en heb dus zeker wat aan de tips.

dank

er zijn ZAT mensen die 89SE nog draaien...draai zelf 2000prof. maar als andere mensen er wel wat aan hebben..

Origineel geplaatst door Zhanox
dikke schijt jongens! hans geeft een goeie tip en reageer gewoon niet als je er nix aan hebt, ik draai toevallig wel 98 om mijn pc (PIII-500) nog enigszins snel te houden en heb dus zeker wat aan de tips.
dunne pis meisjes! mijn opmerking zei niets over de waarde van de tip van hansbakker, wel over de site van RME

wat niet the point van deze draad was.... maar anyway "dunne pis meisjes" was wel lol moet ik je meegeven :)

Origineel geplaatst door divi
die website van RME is idd nooit erg up-to-date, hun nieuwe Fireface staat zelfs nog steeds niet op de site...

Is die dan al ergens te koop? De Fireface staat weliswaar in de katalogus van MusicStore (Keulen), maar er staat geen prijs bij. :confused:

Sorry hoor meneer de moderator. Maar ik reageer op een thread met de titel "voor PC", niet "voor Win98SE".

Call it ants-fuckin' maar dat is de reden waarom ik wijs op het feit dat het niet voor NT gebasseerde systemen werkt.

:doei:

Origineel geplaatst door MisterG
Is die dan al ergens te koop? De Fireface staat weliswaar in de katalogus van MusicStore (Keulen), maar er staat geen prijs bij. :confused:
wel, als mijn spul in de katalogus van één of andere verdeler staat, dan zou ik t in elk geval eerst op mn eigen site zetten, of ie nu al verkrijgbaar is of niet

Jaaaaaaaa! Volgens Musicstore Koln wordt de RME Fireface deze maand (juni) gereleased!!! Ik ben erg benieuwd naar de reviews en ondertussen al hard aan het sparen. Mensen die aanvankelijk zouden kiezen voor de aanschaf van een Multiface zullen nu neem ik aan nog even wachten en verder sparen. De Fireface is toch weer een behoorlijke stap verder. Ik vermoed dat de mensen bij o.a. Motu niet erg blij zullen zijn met de komst van dit monster.
:{

Back