• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Wie maak me los

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

pppeet

Ingeburgerd
Alesis S4 plus soundmodule. 150 Euro
Emu Proteus 2000 soundmodule. 400 euro
Alesis compressor 3630. 75 euro
Lexicon MPX100. 150 euro.

Alles in zeer goede staat en met manuals.

Foto: Emu P-2000

Attachments

• proteus2000.jpg
    proteus2000.jpg
    8,6 KB · Bekeken: 47
De alesis compressor is weer in de verkoop... Koper niet opkomen dagen..:confused:

Allebei de alesises zijn weg..

Niemand voor de Proteus.. Als nieuw en zak met de prijs naar 375....:doei:

Ben ik weer.. Ik heb nu nog de Lexicon en de Emu.. wie maakt me los.
:P

De Lex mag weg voor 125 euro.. in top staat en zeer bruikbaar als galm over de synth's heen.. :eureka:

Hallo.. wie maak me los.. Jullie krijgen kabels en manuals erbij...Ik ga met mijn Emu naar 350 euro...:doei:

"The Lex" is ook waarschijnlijk weg.. altijd meer ff afwachten of de de koper op komt dagen. Nu heb ik alleen de EMU nog.. Deze mooie synth voor maar 350 euro... als nieuw.. en nieuw was deze 850 euro.. koopie dus..

:D

Emu en 2 platenspelers.

Emu en 2 platenspelers.

De EMU staat er nog steeds... Ik ga naar 325 euro.. Mooie prijs toch.. of is het nog te veel..
-------.

moderator : DJ gear is niet toegestaan op synthforum-marktplaats

Last edited by a moderator:
te warm voor het kopen maar toch..

te warm voor het kopen maar toch..

Wie maak me nu eens los.. een prachtige EMU Proteus 2000 en 2 mooie draaitafels.. Bieden mag ook.. alleen serieus natuurlijk....:Z :z :Z :z :gaap: :z :Z :z :gaap:

Emu en 2 platenspelers.

Emu en 2 platenspelers.

:confused: nog steeds een Proteus 2000 in de verkoop.

EMU Proteus 2000

EMU Proteus 2000

Oke oke.. ga nu lager dan ik zelf ooit had verwacht..

Voor 310 euro is deze mooie synth voor jou..

ja hoor.. de grens is bereikt.. 300 euro voor deze zeer mooie synth van EMU. Erg warm van sound door zijn wel bekende emu filters. Zeker de bassen zijn de moeite waard.. Makkelijk te editten en heel makkelijk uit te breiden met de rom kaarten...

Platenspelers verkocht, Nu nog de EMU

Platenspelers verkocht, Nu nog de EMU

Platenspelers zijn weg, wie maak me helemaal los zodat ik met mijn nieuwe setup kan gaan beginnen.

Ik ben los...

Ik ben los...

:D Ben helemaal los, gisteren de EMU opgehaald. Zo nu op naar mijn nieuwe setup.

P.s. Ernesto, je bent de multi kabel vergeten.

Zo .. nu eerst een Ba.. Triton..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back