techenoooooooooooooooooo

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
ja ik doe normaal nooit techno. maar het kan niet altijd vaag zijn he :D
hij is nogal monotoon...maar dat is de meeste techno ook.
graag wat commentaar van de techneuten onder ons.

klik hier

Laatst gewijzigd:
Heel aparte lead. Klinkt als een soort gemoduleerd formant filter. Zit wat weinig variatie in de geluiden en opbouw. Even stoppen en weer doorgaan (vrij naar Marco Borsato). Vind em wel oké, maar had niet langer moeten duren.

freaky drums

"Ik wordt er ZOT van" Over het water scheuren met mijn waterscooter :yamaha: en wanneer ik deze muziek ten gehore breng via mijn waterbestendige speakers dan gaat iedereen opzij. Zelfs de grote pleziervaartuigen.

Ik mis een lead, kan de verveling doorbreken

:yamaha: :yamaha:

Origineel geplaatst door isnieZot
hmm tot zover mijn techno avontuur dus =(

Ach het valt allemaal best wel mee. Vind het wel een geinig nummer. De basis is er, toch??

Gewoon verder gaan waar je bent gestopt:walker:

Ik denk dat het vast nog wel ergens heen kan. Je arrangement maken bij techno doe je toch voor een dj? Die wil waarschijnlijk wat punten hebben waar 'ie de track vet in & eruit kan mixen. Ik zou de lead niet zo vroeg laten beginnen, en als ie begint niet meteen de volledige melodie laten spelen. Wat spannender houden in het begin, daarna nog een ernstige break inbouwen en dan alle remmen los.
Ik denk dat het nog wat afwisselender kan met wellicht nog een "refrein" in het midden met een ander lead-iets.
klinkt hij te raar voor de doorsnee techno liefhebber? :confused:
De beats klinken vet genoeg om om een uurtje of 4-5 's nachts in een techno set te draaien, de rest snap ik ook nog; niks raars aan. (¿maar ik weet niet of ik een doorsnee techno liefhebber ben?)
hmm tot zover mijn techno avontuur dus =(
Misschien dat dit je techno-avontuur verder helpt ;)

eh heh

vind de bassline wat te bassig/hard in verhouding tot de kick. Ook vind ik dat de bassline niet zo'n strakke grid feel heeft die door het ritme wordt opgelegd, vind t meer passen bij een zeer minimale track. De lead vind ik te rommelig, zou ik bijv high-passen. Qua gefreaktheid is de lead wel leuk. De opbouw vind ik ook wat teveel blijven doorrammelen in t zelfde zeg maar.

Ik weet niet, er zitten wel leuke elementen in, maar de track zo doet me niet zo veel.

Nou nou nou, niet ZO gauw opgeven!!

Track is wel aardig, hoor.

Een paar dingetjes aanpassen en/of veranderen en dat is 't heus wel wat.

Ik zou een hardere kick gebruiken, met meer 'punch'. Ik vind 'm iets teveel op de achtergrond.

hey isn,

ik zou zeker het advies van die dude een paar posts boven mij overnemen, datgene over de lead niet direct erin laten knallen. dus hem gewoon wat langzamer laten opbouwen, weinig/geen gefreak... en dan pas later alle remmen los :D
ik denk dat als je de opbouw iets veranderd / uitstelt je al een heel eind komt, over de mix kan ik helaas weinig zeggen want daar heb ik weinig verstand van. je percussie is (zoals ik in al je tracks hoor) zeker wel monsterlijk!

Na nog een keer luisteren kan ik m volgen, t valt me op dat je altijd dingen een apart draai geeft, kan ik waarderen. Ik vind de lead alleen een beetje langdradig het liedje mag na 1.35 wel een andere/nieuwe wending krijgen als je t mij vraagt.

Hmmm ik weet eigenlijk niet wat ik hiermee moet....
Mijn voetje beweegt dit keer niet automatisch mee op de muziek.
Softe bassdrum en vreemde leads......
Sorrie......voor mij te vaag.

Back