Trackje van sander

Sander02

Gepokt en gemazeld
Met al dat techno geweld hier :D ook eens een rustig 'jazz' trackje die ik vanavond in elkaar geknutseld heb...

Eentje voor het slapen gaan ofzo :gaap: ben benieuwd wat jullie ervan vinden, hij is (zoals altijd) niet helemaal af nog
M'n eigenhandig gecircuitbende casio zit er ook in, daar begint het mee zeg maar :)

enjoy!

Tsja, wat kun je zeggen over 15 seconden muziek?
Waarschijnlijk dat ie inderdaad nog niet helemaal af is:kroon:

Wow, duren al je tracks 16 seconden? (they call him Sander "Shorty", haha :D )
Is er iets misgegaan bij het opnemen/ mp3 encoden? 16 sec is wel erg basic. Of ben je bang dat je al je werk op Kazaa terecht komt? ;)

Nou dan is nu de track kennelijk nog korter gemaakt: Op mijn mediaplayer worden maar 5 seconden afgespeeld (waarvan pas de laatste 2 seconden de track ècht begint, na een lang ritmisch intro van 3 seconden).

De topkwaliteit is er aan af te horen, dat wel...

En eindelijk krijg ik hierdoor weer de gelegenheid om eens te zeggen dat ik een track op dit forum niet saai vind, zelfs niet een klein beetje saai...;)

zal ik anders de volledige 16 seconden versie (12" remix) posten?

Yep

Yep

Ik krijg ook alleen 6 seconden van je opname binnen.:D

Ik wacht ook ff af of je nog wat langer materiaal kan posten.

Ben wel benieuwd.:mega:

had er al iemand 5 sec gezegd ;)
intro vind ik wel wat lang vergeleken bij de rest van het nummer :D

Dat stukje waar de melodie begint en er drums bijkomen doet me gelijk denken aan een wandeling over een muziekbeurs waar iemand op een groot podium een nieuw keyboard staat te showen tijdens een demo, compleet met draadloos microfoonsetje aan zijn hoofd gebonden voor commentaar tijdens de demo en natuurlijk voor een natte vocodersessie omdat die ook ingebouwd zit.... En of ik dat nou wel of niet positief vind mag je zelf bepalen.

Back