Vervangen interne batterij.. Tips/waarschuwingen?

:D hehehe..

Ik ga er strax maar es aan beginnen.

Bedankt voor de tips allemaal! :biertje:

Hmmm , ik heb de batterij nu vervangen, maar hij geeft (nog steeds) aan: 'check internal battery'
En als ik een soundcard geladen heb, en ik zet 'm dan uit en weer aan dan issie alles weer kwijt.

Eigenlijk dus nog steeds 't probleem wat ie al had. Werkt gewoon, maar slaat nix op. (ja, batterij zit er goed in..)

Ben ik dan TOCH iets vergeten, ofzo?

Ik kan ermee leven met dit probleempje, maar als 't makkelijk op te lossen is.. Anders heb ik voor NIKS een batterij gehaald.. :(

Origineel geplaatst door Zoidsity
Hmmm , ik heb de batterij nu vervangen, maar hij geeft (nog steeds) aan: 'check internal battery'
En als ik een soundcard geladen heb, en ik zet 'm dan uit en weer aan dan issie alles weer kwijt.

Eigenlijk dus nog steeds 't probleem wat ie al had. Werkt gewoon, maar slaat nix op. (ja, batterij zit er goed in..)

Ben ik dan TOCH iets vergeten, ofzo?

Ik kan ermee leven met dit probleempje, maar als 't makkelijk op te lossen is.. Anders heb ik voor NIKS een batterij gehaald.. :(

Ben je wel in bad gaan zitten zoals ik je gezegd had???
Anders werk t natuurlijk niet he???

Nee,.. nou ff serieus,... breng dat ding naar feedback ofzo,..
dan fixen ze t met een beetje mazzel gratis of tegen kostprijs voor je.
Je bent m dan wel ff kwijt maar je probleem is ook weg die dagen..

Een muzikant is niet perse een electromannetje,.. :)

:D zit wat in..

Alleen is 't probleem net iets te klein om er zo'n ***eind voor te rijden naar Feedback, vind ik (nog).

Jaiks, Jim op TV! Vlug afzetten!!

Zit er niet nog een batterij in? In sommige synths zitten er namelijk 2. 1 voor de patches en de ander voor de midi master instellingen. (nauw ja das bij 1 van mijn synths). De ene is gewoon zo'n platte horloge batterij en de ander is een soort van blauw busje die je los moet solderen.

Laatst gewijzigd:
Niet helemaal on topic misschien, maar toch. Aangezien ik al in de reservetijd van mjin JV1080 schijn te leven (gaat alweer een jaartje of 7 mee), weet iemand of het makkelijk te doen is daar de batterij van te vervangen. Waarschijnlijk is het ook gewoon een knoopcel want dat zit in de meeste Roland apparaten van die tijd, maar zal je het apparaat open moeten schroeven en weet ik niet of het op een makkelijk te benaderen plaats zit. Maar om 'm nou meteen naar een 'authorized dealer' te brengen om een batterijtje te vervangen...

Back