Nieuwe Feedback folder

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

justin

Shauna
Kreeg vanmorgen de nieuwe Folder van Feedback,met zeer interessante dingen. Ik wist niet dat je bij Feedback nu ook van die auralex akoestiek kitjes kan kopen en meer van die dingen,vrij interessant allemaal.

Ook nog de Tascam us2400 controller voor een mooi prijsje en meer dingen. Trouwens veel nieuw spul.

Tevens de Kurzweil VA1 voor 2250,mooie prijs als je het mij vraagt.

Ja mooie folder wederom, alleen jammer dat ze elke keer net doen alsof alles in de aanbieding is :)
"Novation KS5 van 1495 voor 699!" terwijl die dat al heeeel lang kost..

Maar verder altijd erg interessant ja.
Die cd-r's in de vorm van een oud singletje zijn lache!

Re: Nieuwe Feedback folder

Origineel geplaatst door justin
Tevens de Kurzweil VA1 voor 2250,mooie prijs als je het mij vraagt.

Is dat met Kurzweil zo goed als wijlen en de VA1 'shelved' als synoniem voor 'dumped' niet een wel érg optimistische zo niet virtuele dan wel fantasievolle aankondiging?

deze folders zijn altijd leuk om op de wc te lezen. Opnieuw en opnieuw en opnieuw....wat een plezier om een grote beurt te doen.

die occasions vind ik ook te duur, maarrrrrr 't blijft een leuk blaadje...zovan...ik wil dat... en.. dat... en dat... en ook dat.. en ja als ik dat zou hebben....is ook leuk etc....en als ik dan m'n budget bekijk ach laat ook maar.......:frons:

Tja, 't is net zoiets als de playboy, je wil alles wel wat je ziet, maar je kan niets krijgen :D

Het is een duidelijk geval van vakantiegeld zuigeritus.......koop me...koop me....ik klink zo lekker...je wilt me...:D

Origineel geplaatst door cirkelzaag
die occasions vind ik ook te duur, maarrrrrr 't blijft een leuk blaadje...zovan...ik wil dat... en.. dat... en dat... en ook dat.. en ja als ik dat zou hebben....is ook leuk etc....en als ik dan m'n budget bekijk ach laat ook maar.......:frons:

Tweedehands zijn ze niet echt goedkoop , Het nieuwe spul is wel oke.
staat altijd veel spul in de folder.
wel leuk om de zien wat er allemaal te koop is , ik hou het zelf niet meer zo bij
dus zo een folders is altijd welkom...

Wat me wel opvalt, is de oppervlakkige manier waarop dingen worden aangeprezen: niet of nauwelijks benoeming van de specificaties van de produkten, veel typefouten en vaak commentaar in de trant van "vette bak, lekker hakkuh en zaguh bakkie!" Ik vind dus het geschreven werk van hun niet echt zo professioneel overkomen.
Voor de rest qua vormgeving wel een leuk foldertje hoor!

Ik schrok me een :maffia: man, zo de knetter wat een hoop rotzooi is er bij gekomen. Too much gewoon en dat commentaar echt suf. 90 blz. dik. pfffff het word echt een albert hein concept.

Ik heb de feedbackfolder zojuist ongelezen in de oud-papierbak gegooid. ik ga toch niets kopen :)

Zal ik eens iets bekennen................Ik heb alle Feedback folders nog vanaf de allereerste....jawel.................Is altijd wel leuk als je iest tweedehands koopt voor 5% van de nieuwprijs van toen.........:D

:D hahaha, ja ik heb de meeste ook nog! Geweldig!

Aanbiedingen vind ik de laatste tijd toch wel meevallen daar (er zijn natuurlijk uitzonderingen: RS7K voor 1299 ..).

Leuk om alle plaatjes naast/bij elkaar te zien..:D

Maar als ze alle specs er óók nog bij zouden moeten doen, wordt ie 3 keer zo dik!
EN we hebben toch i-net en 't forum????

Laatst gewijzigd:
Prachtig allemaal

Prachtig allemaal

Ja, mooi blaadje, en een hele hoop "mooie" tering zooi!!
Alleen jammer dat ze geen oude occasions verkopen. Dat ouwe spul is echt geweldig, op toetsengebied dan. :halleluja Voor het slapen gaan lekker door je moeder effies uit het krantje worden voorgelezen.....dan slaap ik pas!

:Z

De funck Logic 3p111 op pag 69, die is echt te waus man!

:confused:
wat moet je er mee? ja, leuk grapje, maar voor 75 euri?

Origineel geplaatst door Sly Dog
Wat me wel opvalt, is de oppervlakkige manier waarop dingen worden aangeprezen: niet of nauwelijks benoeming van de specificaties van de produkten, veel typefouten en vaak commentaar in de trant van "vette bak, lekker hakkuh en zaguh bakkie!" Ik vind dus het geschreven werk van hun niet echt zo professioneel overkomen.
Voor de rest qua vormgeving wel een leuk foldertje hoor!

Hier ben ik het volledig mee eens. Het kan allemaal wat informatiever i.p.v. schreeuwerig. Want als je die bler-teksten moet geloven is ALLES mooi, cool, vet, gaaf, top, ongeëvenaard, het beste wat je kunt krijgen (tja, welke beste zal ik eens kiezen?), etc. Het mag voor mij wat neutraler en informatiever.

Want tja... als je dan toch zowat een magazine uitbrengt als reclamefolder, doe het dan goed ;)

Hierboven werd ook nog wat genoemd over "Albert Heijn" achtig. Daar ben ik dan weer niet mee eens. Het si just wel handig dat alles (niet even uitgebreid) op een rijtje staat. Handig om actuele prijzen te vergelijken van de producten onderling.

PS: Waar staan die CD-tjes met vinyl-uiterlijk dan?

Origineel geplaatst door Javascript
deze folders zijn altijd leuk om op de wc te lezen. Opnieuw en opnieuw en opnieuw....wat een plezier om een grote beurt te doen.

you said it: ik kwam thuis en rechtstreeks naar de pot, met de feedbackfolder was het zo weer een half uur verder...
-toch es verwarming in de plee maken......:D -

Origineel geplaatst door theiz
you said it: ik kwam thuis en rechtstreeks naar de pot, met de feedbackfolder was het zo weer een half uur verder...
-toch es verwarming in de plee maken......:D -

Ik ben niet de enige zie ik 8~ hoewel ik er geen half uur over heb gedaan... Over de pot dan.

Origineel geplaatst door D-mike-E
Hier ben ik het volledig mee eens. Het kan allemaal wat informatiever i.p.v. schreeuwerig. Want als je die bler-teksten moet geloven is ALLES mooi, cool, vet, gaaf, top, ongeëvenaard, het beste wat je kunt krijgen (tja, welke beste zal ik eens kiezen?), etc. Het mag voor mij wat neutraler en informatiever.

Want tja... als je dan toch zowat een magazine uitbrengt als reclamefolder, doe het dan goed ;)

Hierboven werd ook nog wat genoemd over "Albert Heijn" achtig. Daar ben ik dan weer niet mee eens. Het si just wel handig dat alles (niet even uitgebreid) op een rijtje staat. Handig om actuele prijzen te vergelijken van de producten onderling.

PS: Waar staan die CD-tjes met vinyl-uiterlijk dan?
gewoon wat specs bijvoorbeeld! Zoals musicstore keulen!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back