Fender Rhodes

Status
Please reply by conversation.

All Beat'n'Up

Ingeburgerd
Wie heeft er voor mij. of weet er voor mij een Fender Rhodes te koop in zijn eigen kringen.

Ik heb niets aan links naar MP of muziek.2ehands.nl of Ebay, die volg ik zelf wel...maar wel bedankt...

Het liefst een suitcase model (dat is die met de grote speakerkast eronder en de ingebouwde tremolo)

Mag ook kapot of in minder goede staat zijn.

Ik heb een MKII staan volledig opnieuw bekleed met originele zwarte fender Tolex
en afgesteld door Rob Coops.

Als je interesse hebt, doe maar een mooi bod: amsol@xs4all.nl

Johan

Ik ben zelf al een jaar op zoek naar een suitcase, maar ik heb er nog geen enkele te koop gezien in de Benelux. :D

Misschien zoek je toch maar beter een stage ;)

echt niemand?
Ik weet het er zijn er niet veel...maar als iemand hem wegdoet, k geef er een goede prijs voor of spullen te rui...noem het maar op...

Andere Rhodes'n mag je me aanbieden maar ik zoek eigenlijk echt een suitcase mkI of mkII 73 of 88 maakt niet uit, de staat ook niet...

Hoi,

ik denk idd dat er niet veel suitcase modellen beschikbaar zijn....
En al helemaal niet bij de synthforum leden.
Als ik jou was zou ik gaan voor een stage 73 Mk1 of Mk2 (kijk op eBay, in duitsland zijn ze regelmatig te koop), en koop er een leuke verterker bij. Ik heb zelf sinds kort een Roland JC-120 voor bij mijn Rhodes piano's en je weet niet wat je hoort.

Is maar een tip, maar dan kun je sneller het specifieke Rhodes geluid in huis hebben:)

Suc6 in ieder geval !

Status
Please reply by conversation.
Back