Dorian Urac
Aaaaaarrghhhhh!!!
Als je wat wiebelig op je voetjes staat en niet zo goed tegen drama kunt, dan kun je dit liedje beter overslaan... 
Synths
Het ruige bass geluid dat er vanaf 1.34 bij komt is een softsynth van Cherry Audio, nl een emulatie van een Moog Taurus 1, opgedikt met een stereo flanger.
De strings zijn een combi van OT Sine met M-tron pro (melotron).
De heavy blazers (1.47) komen uit Miroslav Philharmonik 2.
Gitaren
De akoestische gitaar is door mij ingespeeld op een Fender western (yep, analoger dan dit wordt het niet
. Verder: De elektrische gitaarsolo (2.34) is een Jazzmaster door een rotary VST.
De basgitaar is – met grote trots –
wel écht nep
, namelijk EZbass (VST). Verder twee drum VSTs: OT Sine + AD2.
Eh... ben je er nog?
Ik ben benieuwd of mensen dit nummer ‘trekken’; zoveel bombastische emotie recht in je smoel. Hm, laten we het over de lyrics dan maar niet hebben, anders gaan er nog een paar huilen hier.
Het was in ieder geval inspirerend om te maken.
Oh en als vanzelfsprekend ga ik deze week ook wat producties van anderen luisteren.
Grts, Dorian

Synths
Het ruige bass geluid dat er vanaf 1.34 bij komt is een softsynth van Cherry Audio, nl een emulatie van een Moog Taurus 1, opgedikt met een stereo flanger.
De strings zijn een combi van OT Sine met M-tron pro (melotron).
De heavy blazers (1.47) komen uit Miroslav Philharmonik 2.
Gitaren
De akoestische gitaar is door mij ingespeeld op een Fender western (yep, analoger dan dit wordt het niet
. Verder: De elektrische gitaarsolo (2.34) is een Jazzmaster door een rotary VST.De basgitaar is – met grote trots –
wel écht nep
, namelijk EZbass (VST). Verder twee drum VSTs: OT Sine + AD2.Eh... ben je er nog?
Ik ben benieuwd of mensen dit nummer ‘trekken’; zoveel bombastische emotie recht in je smoel. Hm, laten we het over de lyrics dan maar niet hebben, anders gaan er nog een paar huilen hier.
Het was in ieder geval inspirerend om te maken.Oh en als vanzelfsprekend ga ik deze week ook wat producties van anderen luisteren.
Grts, Dorian

)