Pulsar2 opnamen

paul

Joe haj
ik wil graag mn synth opnemen in wavlab...

ik heb mn synth aan Adat hangen en gaat mn pc binnen... ik het geluid binnekomen op mn creamware mixer STM 1632.
als ik nu wavelab opstart en mn synth op appergio zet (hold) dan zie ik geen geluid binnenkomen in wavelab..

ik heb al bij preferesec liggen hannussen met record input.. maar daar kom ik ook niet verder mee..

misschien dat ik iets in die CW mixer moet instellen/routen?

ik hoop dat iemand me kan helpen

alvast bedankt

ik ga ervan uit dat je in wavelab de asio drivers gebruikt van creamware

wat je dan moet doen is in je project window 2 kabeltjes trekken van je mixer naar de asio in module

dan route je dus alles door wat in de mixer binnenkomt

ik heb cubase sx en wavelab op die manier gekoppeld. Als ik in cubase dingen afspeel gebruik ik op mijn 2e scherm de wavelab analysers om het geluidsspectrum en fase problemen en stereo beeld te bekijken. Dat doe ik dus ongeveer ook op die manier (wel iets ingewikkelder, maar dat gaat je uiteindelijk ook nog wel lukken).

Bij me Multiface moet ik dat soort dingen altijd veranderen in Sounds (configuratie van win.).

gr Poedel

Je kunt ook het geluid doorsluizen naar een van de Wave Destinations en die gebruiken als input voor Wavelab.

Ik krijg trouwens wel het idee dat een Pulsar-kaart iets te hoog gegrepen is voor je gezien eerdere vragen van je in andere threads ... Zo moeilijk is het allemaal toch niet? Input ... Output ... lijntje trekken ... klaar.

ja ik denk zelf misschien ook dat het iets te hoog gegrepen is... maar dat vind ik niet zo erg.
dit lijkt me wel het fijnste systeem....

ik kom er wel achter.. nog even blijven vechten8)

igg bedankt, ik ga even kijken wat ik met jullie informatie kan doen.

Back