Cubase sx configureren voor een mme soundkaart

KeesVerkerk

Ouwe rot
Ik heb nu tijdelijk even een ouwe (merkloze) geluidskaart in gebruik, en deze heeft geen asio,, hoe kan ik Cubase sx configureren voor deze kaart??? Of kan dat weer niet??
Ik heb al wat rondgeklikt op preferences enzo maar ik kon daar niet echt iets veranderen ofzo

Re: Cubase sx configureren voor een mme soundkaart

Origineel geplaatst door KeesVerkerk
Ik heb nu tijdelijk even een ouwe (merkloze) geluidskaart in gebruik, en deze heeft geen asio,, hoe kan ik Cubase sx configureren voor deze kaart??? Of kan dat weer niet??
Ik heb al wat rondgeklikt op preferences enzo maar ik kon daar niet echt iets veranderen ofzo

Ga naar Start>Programs>Cubase SX>Asio Multimedia Setup..

Als je geen ASIO drivers hebt werkt dat toch even goed niet?

Ik zag wel links en rechts af en toe een linkje naar generiek ASIO drivers staan, ik denk dat iemand zo behulpzaam is om hem zo hier neer te zetten, als je niet kunt wachten kun je de zoekfunctie even proberen.

Deze drivers schijnen dus op ALLE kaarten te werken!

Om nog maar even wat positiefs te melden over asio4all ..

Ik heb hem toevallig eerder vandaag geinstalleert op m'n laptop (met onboard soundmax kaartje) met FL Studio. Met de standaard drivers hoef ik echt niet onder 50/75ms(!) te gaan zitten zonder dat de boel gaat kraken. Ik zit op dit moment te experimenten met de settings en ik zit nu op 3ms! Mij hoor je niet klagen :)

Back