Zag nog een Boss VF-1 op gear xchange staan.
Voor de mensen die FX uit een doosje willen wellicht interessant. (is de pseudo officiele opvolger van de SEx0 ?)
Hardware FX is ECHT handig en als je een lage latency geluidskaart hebt met meerdere in/uit kun je ook je computer als FX bak gebruiken. En qua verschil zul je niet zoveel merken (ook niet met de prijs).
se50 is leuk maar denk ik niet als main fx unit..zou ik toch voor een boss VF1, lexicon of TC gaan...via de aux-send en return kun je per kanaal aangeven hoeveel signaal er naar je effect bak gaat..
Origineel geplaatst door Boost303 Digitech quad4 = 4 onafhankelijke effecten in 1 19# unit, ik zag er laatst een op interface of marktplaats staan voor 199 euro, dat is een koopje
Iedereen vergeet hiet de ensoniq dp4. 4 in 4 uit, volledig patchbaar, 100 algoritmes zeer uitgebreid te programmeren, meer dan goede klankkwaliteit. Alles in één, ook compressor, vocoder,....
Kep hier zelf een Behringer Virtualizer, maar moet zeggen voor die prijs is het zeker geen miskoop.
Ok, je kunt niet zo makkelijk editten maar als je hem achter je MIDI setup hangt kun je hem via een Editor op de PC bewerken.
En er zitten wel leuke galmpjes in enzo
Origineel geplaatst door nick nova Iedereen vergeet hiet de ensoniq dp4. 4 in 4 uit, volledig patchbaar, 100 algoritmes zeer uitgebreid te programmeren, meer dan goede klankkwaliteit. Alles in één, ook compressor, vocoder,....
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.