19" racks

GuidoR

Turning knobs, heating pads
Dit wordt eigenlijk niet zo vaak besproken:

Wat zijn zo'n beetje de beste 19" racks?

Heb zojuist een tabletopje van quiklok besteld maar weet eigenlijk geen andere rack/rackzooi merken.

Iemand ervaring met andere rack/rackzooi merken? :)

Het beste 19" rack vind ik zelf nog steeds een originele patchkast die ook voor computers worden gebruikt.
Zelf heb ik ruim een jaar geleden een gekocht (2e hands). Compleet metalen kast met glazen deur (handig tegen stof) en de achterkant kun je ook nog eens wegklappen, zodat je heel makkelijk bij de kabels kunt. Dat alles voor (omgerekend) 45 eurootjes... :)

oh ja, voor die prijs kreeg ik er ook nog 3 Lucent patchpanelen bij....

Moooi spul he........ ;)

Kost wat, heb je wat toch ?!?

gr. Mario

Das nog eens mzzl hebben !!!

Ze hebben altijd precies de modellen die ik in gedachte heb
zoals ik het wil en dat vind ik tof, had alleen graag gezien dat
de prijs ook zo goed was als ik in gedachte had.

Gewoon, merkloze cheapo's. ;)

Er zijn veel merken dan je in de nl'se winkels kunt vinden en soms is over de grens kijken ook nog wel eens handig IMO.

Moet toch op ut net ook wel iets mmer te vinden zijn dan alleen quiklok, of wat?

Ben zelf ook bezig een Quiklok rack te kopen, maar zit nog met een vraagje wat in de winkel niet kon worden beantwoord.

Ik ga voor een 510 + 514, maar deze is er in de EU (european) en AM (amarican) versie. Het verschil zit volgens mij in de diameter of de onderlingen afstand van de bevestigings gaten.

In eerste instantie moet m'n Spirit Folio SX erin hangen. Moet ik altijd voor de European versie gaan?

Greetz,

Yawgmoth

het thomann huismerk vinnik erg prima...thon ofzo heet het..

Olaf

Amerikaans..

Amerikaans..

Die amerikanen gebruiken vaak andere bouten om het spul mee vast te zetten. Die kun je hier in NL niet gemakkelijk vinden.. misschien dat dat het verschil is.. tussen die rackjes..

heb de mijne ook gewoon lekker zelf gemaakt.. die dingen kopen is mij echt iets te prijzig.. voor dat geld koop ik liever meer inhoud voor me rack :)

Origineel geplaatst door DJOOKbox!
heb de mijne ook gewoon lekker zelf gemaakt.. die dingen kopen is mij echt iets te prijzig.. voor dat geld koop ik liever meer inhoud voor me rack :)

Eigenlijk heb je gelijk maar het table toppie (wat je ook in mijn avatar ziet) was maar 45 eurotjes.

Back