Early hardcore hoovers en stabs sample cd

KeesVerkerk

Ouwe rot
Ik ben hard op zoek naar een sample cd met oldskool early rave hardcore stabs ala X101, en Beltram. Hoovers,, en van die typische house stemsamples.

Weet iemand een goeie sample cd hiervoor of een url waar ik het eventueel zou kunnen downloaden(gratis kits bijvoorbeeld)?

Zero X The Killer staan een hoop oude stabs op, daarnaast heb ik een hele oude van Zero X uit begin jaren '90. Heel erg grappig, je hoort allemaal oude hits voorbij komen: "Let me here you say.." "Somebody screaaam!" Samples van de eerste Thunderdome cd's etc, meeste nog op 8 bit 22.500 khz. Mail me anders ff persoonlijk.

-r

Moet je eens een accapella van public enemy downloaden. voor zover ik weet is er maar 1 en die zit ook helemaal vol met bekende hardcore samples..

of de meeste klassieke horrorfilms, daar scoor je ook goed de bekende hakkûh-samples...

Origineel geplaatst door The Unholy
Moet je eens een accapella van public enemy downloaden. voor zover ik weet is er maar 1 en die zit ook helemaal vol met bekende hardcore samples..
heel het album "it takes a nation of millions to hold us back" zit vol met bekende hardcoresamples

Re: Early hardcore hoovers en stabs sample cd

Origineel geplaatst door KeesVerkerk
Ik ben hard op zoek naar een sample cd met oldskool early rave hardcore stabs ala X101, en Beltram. Hoovers,, en van die typische house stemsamples.

Weet iemand een goeie sample cd hiervoor of een url waar ik het eventueel zou kunnen downloaden(gratis kits bijvoorbeeld)?

Ga je een Hardstyle track maken? }:|

"xxlarge the killer" staan veel stabjes en sounds op idd...
en anders "174 house and breakbeats" van rams horn..

Origineel geplaatst door dione
en anders "174 house and breakbeats" van rams horn..
fasttracker aan, paar van die samples inladen en rams horn brengt 't weer voor je uit ook }:|

Origineel geplaatst door The Unholy

We always do this,, ha haaaaa yeahhh boy bass for your face,,,

Al die PE samples ken ik wel hoor :)

Die ramshorn,, is dat een sample cd???

Origineel geplaatst door KeesVerkerk

Die ramshorn,, is dat een sample cd???

Yep,wel al een hele ouwe...uit 1994....samengesteld door Lex van Coevorden destijds...

Een tijdje geleden was ie nog te bestellen via hun site d8 ik...

Back