Aansluitingen vraagje

ZERO1985

Stamgast
oi,

Ik ben van plan de MicroKorg te kopen. Zou ik het als volgt kunnen aansluiten?

mc303 > MicroKorg > Roland e86 > versterker

?

Dan zit alles op de AUX van mijn versterker, in serie zeg maar. Uiteindelijk wil ik een mixertje zodat elk apparaat direct op de mixer aangesloten kan worden maar zou tot die tijd de bovenstaande manier soelaas kunnen bieden? (soelaas :P)
(Ook kan ik de MC303 op de e86 op de aux van mijn versterker en de microkorg op de tape ingang van mijn versterker doen, maar dan moet ik telkens kiezen; of aux, of tape).

zou dit dus kunnen werken? bvd,

Daan

Weet het niet zeker, maar geloof niet dat de MicroKorg een audio thru heeft... Wel audio inputs, maar die kun je niet zo configureren dat ie altijd het cleane signaal doorlaat...

Je kunt wel constant een patch kiezen (op de MK) waarin je het inkomende signaal door de effecten naar de main out stuurt, maar je kan dan niet tegelijkertijd een ander geluid uit de MK halen... MAW het is OF het (al dan niet bewerkte) signaal van de 303, OF geluid uit de MK zelf...

Maar pin me dr niet op vast, helemaal zeker weet ik het niet...

Misschien toch liever twee weken water en brood en een mixertje kopen (een tweedehands Behringertje is egnie duur)_

Re: Aansluitingen vraagje

Origineel geplaatst door ZERO1985
oi,

Ik ben van plan de MicroKorg te kopen. Zou ik het als volgt kunnen aansluiten?

?

Neen, dat kan niet niet. idd Een mixertje kopen en die aansluiten op je versterker. Je kunt wel op bovenstaande manier je midi chainen via Midi thru. Dus mc303 midi out ->microkorg midi in; microkorg midi thru ->roland e86 midi in. Wellicht heb je dat door elkaar gehaald.

Back