the tall lad
https://soundcloud.com/ge
ableton is gewoon een ware ware revolutie , het is net als een sampler 'als je er een rukloop insteekt dan krijg je een rukloop terug' maar als dit niet het geval is dan kan je je samples en loops ( doet er niet toe welke welke maat je ie hebt ingespeeld )manipuleren en sequencen nar hartelust .ableton is (sonic foundry)acid op speed en yogit hee ,je hebt volledige controle over alles,en wat die midi intergratie betreft voor mij pers.hoeft het niet want ik gebruik abl.altijd als rewire slave (my favourite audio sketchpad,slave to the audiopaintcanvas(bestaat dit woord) ) maar ja de concurentie is hard .........we mogen niet zoveeleisend zijn
o ja en wat die gui betreft .die,gewoonweg heerlijk overzichtig hetv is eens wat anders dan al die klote (pseudo ) 3d sliders/knopjes als ik aan een knop wil draaien dan pak ik mijn nord lead wel vast
en trouwens de programeurs van ableton(ben da namen v egeten )zijn die gasten van monolake .....muzikanten en programeurs tegelijktertijd.............respect

o ja en wat die gui betreft .die,gewoonweg heerlijk overzichtig hetv is eens wat anders dan al die klote (pseudo ) 3d sliders/knopjes als ik aan een knop wil draaien dan pak ik mijn nord lead wel vast
en trouwens de programeurs van ableton(ben da namen v egeten )zijn die gasten van monolake .....muzikanten en programeurs tegelijktertijd.............respect
Laatst gewijzigd:

gimme more!