mijn studio annex crib VII [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nee ik geloof Phochos wel dat ie z'n studio zo laat.

..vandaag

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door Argan`Ath
Hey Phocos, wat is dat voor toestel daar achter die bass station?

als ik me niet vergis is dat Pochos z'n korg EX800 :)

Jongens,

WEER FOTO'S PLAATSEN GRAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!

En ik verander niet meer, omdat ik er gewoonweg geen geld meer voor heb!!

Ik ben net ook niet vies van wat dingen veranderen zo her en der. Het laatste jaar ben ik met name aan het downsizen. Zo is mijn joekel van een Topaz mixer naar forumlid Danny gegaan en heb ik een snoeigoedkoop yamaha-mixertje gekocht puur voor de monitoring. Voor het mixwerk heb ik nu de CM Motormix van meneer Don Funken overgenomen.

Attachments

• studionew.jpg
    studionew.jpg
    40 KB · Bekeken: 102
Origineel geplaatst door Nolet
Het laatste jaar ben ik met name aan het downsizen.
Mooi studiootje :halleluja Ik probeer ook mijn studio te beperken tot een 19" rekje met mixer
een masterklavier, een sequencer, een degelijk setje actieve monitors en een PC.
Ben er bijna! :D

Re: De W.A.H.-Studio eindelijk compleet

Re: De W.A.H.-Studio eindelijk compleet

Origineel geplaatst door phochos
Na een grote periode van kopen, verkopen en ruilen heb ik nu eindelijk de studio met apparatuur erin die ik niet meer ga wegdoen (IK LAAT HET ECHT NU HIERBIJ!!!!!!!!!!!!!!!).

Phochos:D

De Hfg BJ76 gaat terug naar zijn eigenaar, mijn broer. Hij heeft hem in 1976 gebouwd oorspronkelijk als een meetapparaat en als tweede als een muziekgenerator. Omdat hij weer bezig is met bepaalde dingetjes door te meten heeft hij deze machine dus weer nodig. Omdat ik toch een aantal analoge bakken heb waarmee ik dezelfde effecten kan bereiken, heb ik hem dus ook niet meer nodig. Ik heb een heel aantal jaren met veel plezier hiermee gewerkt en de bak heeft op meerdere cdr's meegedaan. Dus bij deze: HEEL VEEL DANK AAN DE HFG BJ76 MODULE!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Phochos:halleluja

Origineel geplaatst door Nolet
Ik ben net ook niet vies van wat dingen veranderen zo her en der. Het laatste jaar ben ik met name aan het downsizen. Zo is mijn joekel van een Topaz mixer naar forumlid Danny gegaan en ....

... daar is dat forumlid heeeeeel blij mee :okdan: . Ik zal binnenkort ook nog eens wat foto's posten want er is in een jaar toch wel wat veranderd.

:doei:

Re: Re: De W.A.H.-Studio eindelijk compleet

Re: Re: De W.A.H.-Studio eindelijk compleet

met apparatuur erin die ik niet meer ga wegdoen

De Hfg BJ76 gaat terug naar zijn eigenaar, mijn broer

sinds nu twijfel ik aan de geloofwaardigheid van je berichten ;)

Origineel geplaatst door Roel
foto van mijn hoekje (wat inmiddels alweer veranderd is ;))
Mooie setup! :okdan: Kan je effe toelichten?
Bvb ik zie geen hardware-mixer... maar toch gebruik je alle outputs van de MD !?!
Ik zie ook dat je bassreflex gaters zijn verstopt. Intentioneel?
Wat hangt er aan die analoge sequencer? Wat is dat paarse bakje?
En wat is dat bakje wat links nog net in beeld staat?

Origineel geplaatst door r.5
Mooie setup! :okdan: Kan je effe toelichten?
Bvb ik zie geen hardware-mixer... maar toch gebruik je alle outputs van de MD !?!
Ik zie ook dat je bassreflex gaters zijn verstopt. Intentioneel?
Wat hangt er aan die analoge sequencer? Wat is dat paarse bakje?
En wat is dat bakje wat links nog net in beeld staat?

dankje ;)
ik heb alle outputs naar mijn patchbay gestuurd, vandaar alle aansluitingen. vanuit patchbay stuur ik alles mijn geluidkaart in, voor mixage en multitracking.
bassreflexpoorten dicht omdat je bij harde lage bassen anders intern de lucht hoort trillen, en da's erg irritant!
aan de analoge seq hangt het paarse bakje, en dat is een 3in x 8uit midithru doosje.
nog net in beeld is de breakoutbox van mijn geluidskaart :) die hangt weer aan mijn apparatuur via patchbay.

Mooie setup, Roel! (maar je wist al dat ik dat vond... ;))
Ik vind dat je de zaken erg professioneel hebt aangepakt qua afwerking van bekabeling, routing etcetera, en dat je ook een fijn op elkaar afgestemde verzameling spullen hebt. Jammer alleen dat we het mooiste onderdeel nog niet te zien krijgen!
:eureka:

...en dan bedoel ik dus niet Roel zelf...

Origineel geplaatst door Hanz
Mooie setup, Roel! (maar je wist al dat ik dat vond... ;))
Ik vind dat je de zaken erg professioneel hebt aangepakt qua afwerking van bekabeling, routing etcetera, en dat je ook een fijn op elkaar afgestemde verzameling spullen hebt. Jammer alleen dat we het mooiste onderdeel nog niet te zien krijgen!
:eureka:

...en dan bedoel ik dus niet Roel zelf...

idd vraag me af waar die nu staat... op de zelfde plek als je virus destijds?

Onder het motto: Geen slow chat maar daden!
Hier de foto's van m'n hobby na verhuizen.

Attachments

• m4100078.jpg
    m4100078.jpg
    165,1 KB · Bekeken: 94
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back