mijn studio annex crib VII [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Re: Re: Re: De W.A.H.-Studio eindelijk compleet

Re: Re: Re: Re: De W.A.H.-Studio eindelijk compleet

Origineel geplaatst door dsil
Hehe, das helemaal lullig, maar goed.....

Hangt die Casio nou aan die plank genageld?

Nee hoor, die heb ik met dubbelzijdig plakband aan een doos geplakt die op zijn beurt ook stevig is vastgemaakt. Zodoende kan ik hem nog steeds gebruiken (doe ik net veel).

Misschien dat er naast de FB01 (die een dezer dagen binnenkomt) ook nog een TQ5 module bijkomt. Die ga ik dan als standalone apparataat gebruiken met een masterklavier, omdat er een 8 sporen sequencer inzit, is dus een work station.

Phochos

P.S. En ja............ik weet het..............zou er niets meer bijkopen!!!!!!!!!!!:eureka:

Hier nog een paar foto's voor de verzamelaar

DSCF0006.jpg

DSCF0004.jpg

DSCF0011.jpg

DSCF0024.jpg

En als laatste nog even de locatie van deze foto's
DSCF0036.jpg

Als je links kijkt zie je dit, rechts moet ik nog ff opruimen .. :D

Attachments

• setup.jpg
    setup.jpg
    104,6 KB · Bekeken: 104
:D Vind ze zó lijken op van die oude radiootjes! Wel leuk!

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Hoe klinkt die Meastro Rhythm King eigenlijk? Zou je eventueel een demootje kunnen posten? :)

Ik moet nog een 220/110v transformator vinden, zodra ik die heb post ik een demotje :)

Zo.... Die Rhytm king klinkt nog behoorlijk heftig... :) Gave bak! ;)

Bericht door een moderator:
Vrienden! Plaatjes posten... ;)

een foto van de S.D.M.N.E.V.M.V.A.-studio (Studio Die Momenteel Niet Echt Volstaat Met Veel Apparatuur)
wegens verbouwing is de meeste gear... pleitos! juist.

Attachments

• studiodiemomenteelnietechtvolstaatmetveelapparatuur.jpg
    studiodiemomenteelnietechtvolstaatmetveelapparatuur.jpg
    71,8 KB · Bekeken: 113
Last edited by a moderator:
Foto's W.A.H-Studio

Foto's W.A.H-Studio

Foto 1

-Casio VL1
-Hfg BJ76
-Roland JV1010
-Behringer UB1202

Foto 2:

-Boss DR3
-Yamaha PSS390
-Target TRG-MK10

Foto 3:

-Boss BR1180CD
-Novation A-Station
-Casio GZ5
-Casio SK5

Mooie Tafel .waar heb je die vandaan ?

Origineel geplaatst door kymo
Mooie Tafel .waar heb je die vandaan ?

Die heb ik een paar jaar geleden bij de Wehkamp gekocht in de aanbieding. Weet niet of ze hem nog hebben.

Phochos:D

Laat ik ook 's wat posten. Het is hier extreem krap en veel te vol, maar gelukkig heb ik volgend jaar een nieuw huis en 30 vierkante meter piel-ruimte :)
Oja, dit is niet alleen geluid. Ik telewerk ook nog 's in dit hok (nee, niet op die brakke Macs die je op de foto's ziet).

foto1.jpg

foto2.jpg

foto4.jpg

ik wilde Nemco en Yawgmoth nog even feliciteren op hun fantastische studio inrichting! Zo zou mijn ideale studio er ook uitzien! Kudos! (moet maar ff zo'n quicklok bureautje aanschaffen) :L

Wat mij opvalt is dat echt BIJNA iedereen wel Tannoy monitors (zowel de actieve als passieve (respectievelijk blauwe en rode)) heeft staan. Zijn dat nou zulke goede dingen of komt het door de gunstige prijs?

Binnenkort foto's van mijn studio (jaja, het werd eens tijd)... maar eerst nog monitors aanschaffen (goh..! gelijk een vraagje wat goede actieve monitors zijn :P)

Heb al heeeel lang geen foto meer geplaatst dus er is wel wat veranderd....(en er zal misschien ook nog steeds wat veranderen) ben namelijk bezig met een zwerftocht door apparatuurland en hoop zo m'n Synths bij elkaar te scharrelen..
Ben ooit met Hardware begonnen en toen 100 % overgestapt op Software maar sinds kort weer voor 100 % over op Hardware (al duurt het nu helaas wat langer door eigen huis en vriendin.....dan gaat het geld ook aan andere dingen op)
Maar dat mag de pret niet deren ben alweer aardig op weg dus....genoeg gekletst hieronder de foto.

Je ziet :

Akai MPC60 Mk1
Mackie 1402 Vlz
Atari ST
Waldorf Microwave 1
Acces Programmer voor Microwave 1
Waldorf Pulse
Fat Freebass
D & R Compressor
Zoom 1204
Verrmona DRM1 MkII

Attachments

• hok.jpg
    hok.jpg
    206,4 KB · Bekeken: 103
netjes Kevin, dat ziet er stukken beter uit tegenover toen ik die JoMoX bij je weg kwam halen..:)

zie dat je nu een mixer erbij hebt.. nice

Origineel geplaatst door paul
netjes Kevin, dat ziet er stukken beter uit tegenover toen ik die JoMoX bij je weg kwam halen..:)

zie dat je nu een mixer erbij hebt.. nice

Tsja toen was het een grandioze puinhoop....dat is eens in de zoveel tijd en moet ik er ff gigantisch doorheen voor de schoonmaak...zoals je weet weinig thusi en weinig tijd en dan gebeurd dat wel eens..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back