mijn studio annex crib VII [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nog een "Pats" foto van mn nieuwe aanwinst! :P

Attachments

• qmf3.jpg
    qmf3.jpg
    52,9 KB · Bekeken: 98
Origineel geplaatst door r.5
Ziet er mooi uit. Van waar komt dat 19" rack.
Ik zoek namelijk iets gelijkaardigs
(inclusief die lade waar die RM1x opstaat).

Ik heb het rack hier gekocht: http://www.shop.licht-geluid.nl/

Ik zie dat ze hem helaas niet meer verkopen. De lade heb ik bij thomann gekocht, maar had verkeerd afgemeten en de rm1x past er niet precies in (2 zijkanten in de weg), heb ik met 2 stukjes hout improvisorisch erin gezet.

De la: http://www.netzmarkt.de/thomann/skb_vs1_velcroshelf_prodinfo.html

de artistieke vpro view(oftewel de view waarbij je geen ruk ziet maar wel hip is :D)
img_0006.jpg

de meer praktische, overzichtelijke view
img_0005.jpg

de foto van mn breakoutbox en inspiratie bronnen (rooie wodka, non phixion - the future is now en een foto van mij en een vriendin van me)
img_0008.jpg

en ja die speakers komen uit Oost Duitsland 8)

Van de week komt er een foto van de geheel veranderde W.A.H.-studio en zoals afgesproken met de moderators zal ik alleen nog maar een foto per maand plaatsen (mocht dat nodig zijn).

Phochos:D

Origineel geplaatst door phochos
Van de week komt er een foto van de geheel veranderde W.A.H.-studio en zoals afgesproken met de moderators zal ik alleen nog maar een foto per maand plaatsen (mocht dat nodig zijn).

Phochos:D

Plaats dan een animated gif, dan kunnen we in 1 plaatje zien wat er allemaal die maand gebeurd is :D

;)

-C-

Christov: is dat je geluidskaart op die plank boven je monitor? Zo ja welke is dat?

Origineel geplaatst door QuincMan
Christov: is dat je geluidskaart op die plank boven je monitor? Zo ja welke is dat?

ja dat is de breakoutbox van mn geluidskaart

het is een: hoontech/st audio dsp 2000 c-port

www.staudio.com

ik ben dr blij mee! mic preamps zijn goed, phatom werkt goed..ja fijne kaart voor zn geld

Mooie gordijnen.

Waar kun je die eigenlijk scoren? ;)

Het leuke van Synthiaks' foto's is, dat het altijd net lijkt of ze gewoon en 1988 zijn genomen. :mega:

@ Synthiaks :

Waarom moet jij &*^&^* 3 Synthexen hebben ????

Doe mij er 1 !!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back