• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waldorf Microwave 1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Toch maar weer een koerswijziging: ik hou lekker mijn minimoog en hoop dat de prophet5 het ook gaat doen en ik doe de midi-spullen weg. vandaar:

Waldorf Microwave 1 in perfecte staat, technisch en optisch, op wat kleine beschadiginkjes van het rekschroeven na.
Het is een geweldig beest met goede analoge sounds. Ik heb ook echt lang getwijfeld.

Voor degenen die eerder hadden gereageerd op de andere Microwave1: dit is dus niet de gemodificeerde Microwave, maar dit is degene die ik al had.

300 euro svp.

Quasimidi Cyber-6 masterkeyboard

Quasimidi Cyber-6 masterkeyboard

Toch maar weer een koerswijziging: ik hou lekker mijn minimoog en hoop dat de prophet5 het ook gaat doen en ik doe de midi-spullen weg. vandaar:

Cyber6
grote rode metalen bak met houten zijpanelen.

perfect 5-oktaafs toetsenbord en veele xtra's: 2 midi uit, 32 track sequencer, oa met steprecording, drumgrids voor programmeren van drums, 2 arpeggiators, 3 wielen en 3 toewijsbare potmeters...

300 euro

speelt echt lekker en heeft leuke extra's
vooruit: 275, maar echt niet minder

boss reverb en phaser (half 19" kastjes)

boss reverb en phaser (half 19" kastjes)

geruild op het forum, even geprobeerd en niet voor mij.

45 euro per stuk of samen voor 80.

mag dicht, bedankt voor de aandacht.
en nou die minimoog nog!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back